ستاره تیم ملی فوتبال هلند که در فنرباغچه توپ می‌زند، صحبت‌هایی انجام داد که خشم هواداران ترکیه‌ای تیمش را درآورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، تیم ملی فوتبال هلند روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. این تیم نتایج ضعیفی در انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ به دست آورده است و این احتمال بسیار زیاد است که یکی از غایبان بزرگ فرانسه باشد.

هلند در گروهی قرار گرفته که دو تیم ایسلند و جمهوری چک صعود خود را به مرحله بعد نهایی کرده‌اند و الان ترکیه و هلند این شانس را دارند تا به عنوان تیم سوم به پلی آف راه پیدا کنند و نکته جالب این که شانس هلند در این حالت هم کم است چرا که دو امتیاز از ترکیه کمتر دارد و این، کار را برای شاگردان دالی بلیند بسیار سخت کرده است.

فان پرسی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر قزاقستان گفت: درباره دلیل از من سوال نکنید. تنها می‌توانم این را بگویم که اطمینان دارم که تیم ملی ترکیه در دو بازی آینده خود امتیاز از دست می‌دهد. هم‌تیمی‌هایم در فنرباغچه که در تیم ملی ترکیه بازی می‌کنند از صعودشان به دور بعد اطمینان دارند اما مطمئنم ترکیه امتیاز از دست خواهد داد. باید از این فرصتی که برای ما باقی مانده است، نهایت استفاده را ببریم و در دو دیدار آینده به پیروزی برسیم. هدف مهم‌تر از وسیله است و برای رسیدن به هدف‌مان که صعود به جام ملت‌های ۲۰۱۶ فرانسه است، باید نهایت تلاش خود را به کار گرفت.

تیم ملی هلند باید در دیدار بعدی خود به مصاف میزبانش قزاقستان برود و در دیدار پایانی هم از چک پذیرایی خواهد کرد. این درحالی است که کار ترکیه سخت است چراکه باید در دیدار نخست خود میهمان چک باشد و در دیدار پایانی هم از ایسلند تیم شگفتی‌ساز این گروه پذیرایی خواهد کرد.

فان پرسی اگر در دیدار برابر قزاقستان به میدان برود، صدمین بازی خود با پیراهن «لاله‌های نارنجی» را تجربه خواهد کرد. او با زدن ۴۹ گل بهترین گلزن تاریخ فوتبال هلند هم به شمار می‌آید. او بازیکن ۳۲ ساله در پایان سخنان خود گفت: اگر در ترکیب اصلی تیمم به میدان بروم، بسیار خوب خواهد بود. همه چیز به نظر سرمربی تیم بستگی دارد. امیدوار بودم در شرایطی خاص صدمین بازی خود را تجربه کنم. به هر حال تنها چیزی که برایم اهمیت دارد، پیروزی هلند و صعود به جام ملت‌های ۲۰۱۶ فرانسه است.

ستاره تیم ملی فوتبال هلند در فصل جابه‌جایی تابستانی بعد از سه سال حضور در منچستریونایتد از این تیم جدا شد تا پیراهن فنر باغچه ترکیه را بر تن کند اما در این تیم هم در بعضی از دیدارها نیمکت نشین شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.