مهاجم تیم ملی فرانسه اعلام کرد اگر نتوانست گلزنی کند، آنگاه از او خرده بگیرند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، کریم بنزما برترین گلزن لیگ فوتبال فرانسه اسپانیا است. او در هفت بازی، ۶ گل به ثمر رسانده است اما همیشه سرمربی رئال مادرید او را تعویض می‌کند. در تیم ملی کشورش فرانسه اما این چنین نیست. او با وجود این که گلزنی نمی‌کند، همیشه در ترکیب اصلی تیم حضور دارد و تا دقیقه ۹۰ برای فرانسه بازی می‌کند.

بنزما در گفت و گو با روزنامه اکیپ فرانسه گفت: دوست دارم همانطور که برای رئال مادرید گلزنی می‌کنم، در فرانسه نیز اینچنین عمل کنم. باید گل‌های بیشتری به ثمر برسانم و مطمئن هستم اگر موقعیت‌های بیشتری داشته باشم، این اتفاق خواهد افتاد. باید بازیکنان دیگر تیم به دنبال من باشند و مرا پیدا کنند. زمانی که یک موقعیت گل در ۹۰ دقیقه داشته باشید، گلزنی سخت خواهد شد اما اگر در بازی پنج یا ۶ موقعیت ایجاد شد و من گلی به ثمر نرساندم، آن زمان از من خرده بگیرید.

مهاجم فرانسوی در بازی‌های مهم تیم ملی تعویض نمی‌شود. او در جام جهانی برزیل، در پنج بازی فرانسه و برابر آلمان، اسپانیا، پرتغال و برزیل به طور کامل در زمین حضور داشت.

بنزما که در لالیگا برترین گلزن است، در تیم ملی فرانسه به سختی گلزنی می‌کند. نزدیک به یک سال است گلی برای فرانسه به ثمر نرسانده و آخرین بار در اواسط مهر سال گذشته مقابل پرتغال گلزنی کرد. در این مدت، فرانسه ۹ بازی انجام داده است و او تنها در ۶ بازی حضور داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.