تبرئه شدن لیونل مسی و انتقاد سرخیو راموس از رافائل بنتیس از عناوین مهم رونامه‌های ورزشی اسپانیاست.

به گزارش ایسنا، لیونل مسی که دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد، از اتهام به فرار مالیاتی تبرئه شد و با خیال راحت این دوران را سپری خواهد کرد. در زیر نگاهی داریم به عناوین مهم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به رافائل بنیتس و بازیکنان رئال مادرید اختصاص دارد. سرمربی این تیم با بازیکنان خود سرخیو راموس، خامس رودریگس، خسه رودریگس، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما اختلاف دارد.

این نشریه به سخنان خاویر تباس، رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا اشاره دارد. او معتقد است فیفا همچون مافیای سیسیل است.

نظر یوهان کرایف درباره مسی و رونالدو از عناوین این روزنامه است. بازیکن سابق تیم ملی هلند گفت: بازیکن بزرگ و گلزن بزرگ با یکدیگر تفاوت دارند.

این نشریه به فرناندو تورس اشاره دارد. بازیکن اتلتیکو مادرید گفت: اگر باشگاه بخواهد، در این تیم به بازی خود ادامه بدهم همه چیز ساده خواهد شد.

آس

تیتر نخست این روزنامه به سرخیو راموس اختصاص دارد. او به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی اسپانیا را همراهی کند.

راموس در جمع خبرنگاران ظاهر شد و درباره سخنان اخیر بنیتس گفت: همانطور که درباره اشتباه من حرف زد، راجع به تعویض‌هایش نیز صحبت خواهد کرد.

تبرئه شدن مسی از عناوین این نشریه است. ۱۸ ماه زندان برای پدر مسی بریده شد اما لیونل را تبرئه کردند.

موندو دپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا و نولیتو، بازیکن سلتاویگو اختصاص دارد. انریکه خواهان جذب این بازیکن در فصل نقل انتقالات زمستانی است. او با این تیم آشناست، در گلزنی به خوبی عمل می‌کند و ارزش این بازیکن ۱۸ میلیون یورو اعلام شده است.

پیام راموس به سرمربی رئال مادرید از عناوین این نشریه است. سرخیو می‌خواهد بنتیس درباره تعویض‌هایش پاسخگو باشد.

اسپورت

تیتر نخست این روزنامه به «لئو» اختصاص دارد. بازیکن بارسلونا از فرار مالیاتی تبرئه شد اما پدرش باید دو سال را در زندان سپری کند.

انتقاد راموس از بنیتس از عناوین این نشریه است.

این روزنامه به سخنان کرایف اشاره دارد. او مسی را بهتر از رونالدو می‌داند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.