سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال عمان گفت: احترام زیادی برای تیم ایران قائل هستیم و کیفیت حریف را می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از عمان، پل لوگوین در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و عمان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: احترام زیادی برای تیم ایران قائل هستیم و کیفیت حریف را می‌دانیم اما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد خود را در بازی فردا ارائه دهیم.

وی ادامه داد: بازی بزرگی پیش رو داریم. می‌دانیم که سرمربی ایران و بازیکنان این تیم چه کیفیتی دارند. حریف فردای ما تمامی معیارهای یک تیم بزرگ را دارد. این تیم بازیکنان باتجربه و با قدرتی دارد و احترام زیادی هم برای این تیم قائل هستیم اما دلیل نمی‌شود که بخواهیم تلاشمان را کم کنیم.

سرمربی عمان تاکید کرد: هدفمان این است که بهترین عملکردمان را مقابل ایران ارائه کنیم. به خوبی تیم ایران را می‌شناسیم. باید با تواضع مقابل ایران بازی کنیم و حق نداریم مقابل این تیم مغرور باشیم.

لوگوئن در مورد اینکه چه فکری در مورد بازی برگشت می‌کند گفت: ما قدم به قدم پیش می‌رویم. اکنون بازی مقابل ایران پیش روی ماست . بازی با ایران برایمان مهم است چرا که بازی کلیدی گروه به حساب می‌آید.

وی در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند عملکردی چون دیدار مقابل سوریه داشته باشد گفت: نمی‌توان بازی ها را با یکدیگر مقایسه کرد. بازی های دوستانه با بازی‌های رسمی متفاوت هستند. در بازی‌های گذشته در خط حمله شرایط خوبی نداشتیم اما روی این مسئله کار کردیم. البته این را می‌دانیم که همیشه آن طوری که می‌خواهیم نمی‌شود همچنین راه‌حل جادویی هم برای گل زدن سراغ ندارم.

سرمربی عمان تصریح کرد: می‌دانم که به خوبی باید حمله کنیم. من با بازیکنان صمیمیت دارم و با آنها زیاد صحبت کرده‌ام. انتظار دارم که آنها هم در بازی‌های سخت همچون دیدار فردا خودشان را نشان دهند.

وی در مورد اینکه آیا حضور ایران در رده اول آسیا و داشتن بازیکنان خوب کار را برای شاگردانش سخت نمی‌کند تاکید کرد: امیدوارم این اتفاق نیفتد به خوبی از شرایط حریف آگاه هستیم و احترام زیادی برای آنها قائل هستیم. بار دیگر حرفم را تکرار می‌کنم که تلاش می‌کنیم بهترین عملکردمان را مقابل ایران داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.