سرمربی بازیکن تیم فوتبال تأسیسات گفت: نظری احساس کرد شخصیتش زیر سؤال می‌رود و به همین دلیل از تیم ملی انصراف داد.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: جای تبریک دارد که فوتسال ما هر ساله سخت‌تر می‌شود و این نشان می‌دهد که در این رشته چقدر استعداد داریم هر تیم سه چهار بازیکن جدید وجود دارد که می‌تواند آینده این رشته را تضمین کند. نیم‌فصل اول شرایط بسیار سختی را داشتیم و خدا را شکر با موفقیت به پایان رسید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشتیم تمرینات خود را زودتر آغاز کردیم و این موضوع از این لحاظ برای ما خوب بود که آماده شده بودیم و از یک لحاظ به ضرر ما بود زیرا تعداد بازی‌هایمان بیشتر بود. به هر حال شاهنامه آخرش خوش است ما ۱۳ فینال دیگر در پیش داریم و باید با قدرت ظاهر شویم.

سرمربی بازیکن تیم فوتبال تأسیسات در خصوص دلایل عدم حضورش در تیم ملی عنوان کرد:‌ من سه سال پیش که در بهترین شرایط حضور داشتم به تیم ملی دعوت نشدم و جام جهانی را از دست دادم حالا از آن اتفاق سه سال می‌گذرد و به هر حال مربیان تیم ملی و بازیکنان در کنار یکدیگر در این مدت کار کرده‌اند. از ناظم الشریعه تشکر می‌کنم اما در پاسخ به او گفتم که اگر بخواهم تأسیسات را رها کنم در همان زمان که پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به من داده شد با منوچهری صحبت می‌کردم و از این تیم جدا می‌شدم اما من به اصل و اصول خود پایبندم و کاری که شروع کرده‌ام تا پایان پیش می‌برم و حداقل تا ۱۸دی‌ماه نمی‌توانم در تیم ملی حاضر شوم و پس از آن باید در خصوص رفتن یا نرفتنم فکر کنم.

شمسایی در مورد عدم دعوت محمد کشاورز یادآور شد: انتظار داشتم که کشاورز به تیم ملی دعوت شود او بازیکن بزرگی است و همواره مثمرثمر است اینکه تیم ملی جوان شود بسیار خوب است اما باید بازیکنان با تجربه هم در کنار تیم حضور داشته باشند به هر حال سلیقه سرمربی بوده و او تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنانی را دعوت کند.

وی در مورد اینکه مصطفی نظری از حضور در تیم ملی انصراف داده گفت: نظری با افراد زیادی صحبت می‌کند و با من در این زمینه صحبت کرده است. من با ناظم‌الشریعه در خصوص مسائل زیادی صحبت کردم که یکی از آنها مصطفی نظری بود. با توجه به اینکه اسم نظری برای گرفتن ویزا به سفارت ایتالیا داده نشده بود و او فقط برای بازی با روسیه به تیم ملی دعوت شد وی صلاح دانست که انصراف بدهد من هم معتقدم نظری گلری نیست که بخواهد تست شود.

وی افزود:‌ نظر شخصی من این است که حرکت جالبی نبود زیرا نظری امتحانش را در لیگ و مسابقات گذشته پس داده و نیازی به محک زدن ندارد البته صمیمی و محمدی هم دروازه‌بانان بسیار خوبی هستند و این حق ناظم‌الشریعه است که گلر خود را انتخاب کند اما شأن بازیکن هم باید حفظ شود. نظری فکر کرد که شخصیتش زیر سؤال می‌رود و صلاح دانست که نرود. می‌دانم که او همواره سرباز تیم ملی است.

شمسایی در مورد درگیری که بین مصطفی نظری و محمدرضا سنگ سفیدی در هفته‌های گذشته به وجود آمده بود، گفت: در تمرینات ما بازیکنان خیلی جدی کار را دنبال می‌کنند و همه به دنبال پیروزی هستند به نظرم کوچک‌تر ها باید احترام بزرگترها را بگذارند به هر حال یک اتفاق کوچکی در تمرین افتاد و پس از آن هم من وارد شدم و ماجرا را تمام کردم. طبق اصل و اصول هم جایی که نباید از آنها استفاده می‌کردم همین کار را انجام دادم و دیدید که پس از آن هر دو بازیکن بهترین عملکردهای خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود:‌ برای تیم ملی و دوستان خود از جمله ناظم‌الشریعه، علی صانعی، هاشم‌زاده، فراشی آرزوی موفقیت می‌کنم و هرکاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم تا تیم ملی بتواند موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.