سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران از عدم حمایت فدراسیون انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان، امیرحسین پیروانی در نشست خبری بعد از بازی ایران و کویت در گروه مقدماتی E آسیا، اظهار کرد: ابتدا تشکر می‌کنم از تمامی مسئولین و زحمت‌کشان که میزبانی خوبی را از تمامی تیم‌ها انجام دادند. در مجموع بازی مقابل کویت با کیفیت بود. به غیر از تیم نپال دو تیم دیگر شانس صعود به مرحله بعد را داشتند اما خوشبختانه تیم ایران توانست با عملکرد خوب در سه بازی خود به عنوان نماینده شایسته کشور به مرحله بعد مسابقات که در بحرین است صعود کند.

وی درخصوص بازی تیمش مقابل کویت خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود، هر دو تیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. تیم کویت برای پیروزی به میدان آمده بود اما خوشبختانه با عملکرد خوبی که بازیکنانم در بازی مقابل کویت داشتند توانستند با نتیجه دو بر صفر مقابل این تیم پیروز میدان شوند.

پیروانی در خصوص برنامه تیم ملی برای مسابقات آسیایی بحرین اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای مرحله نهایی در بحرین داریم. قطعا بازی‌های تدارکاتی زیادی برای تیم ملی خواهیم گذاشت و با یک آمادگی بالا وارد این دوره از مسابقات می‌شویم. نتیجه گرفتن در مرحله نهایی بسیار سخت و دشوار است.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درخصوص حمایت فدراسیون عنوان کرد: تاکنون حمایت لازمی فدراسیون برای تیم ملی جوانان انجام نداده است و در ادامه هم فکر می‌کنم به همین شکل باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.