رییس دپارتمان فوتبال ساحلی معتقد است پخش زنده مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال ساحلی اتفاق بسیار خوبی بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری درباره پخش دیدارهای فوتبال ساحلی گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته هیچکدام از مسابقات رسمی و دوستانه تیم ملی فوتبال ساحلی از تلویزیون پخش نمی‌شد و بدون شک این موضوع یکی از مواردی است که مانع پیشرفت سریع این رشته بود و در آن این رشته و حتی بازیکنان تیم ملی برای مردم ناشناخته بودند.

شهریاری افزود: از چهار سال پیش در دپارتمان فوتبال ساحلی سعی کردیم رایزنی‌های لازم را با صداوسیما انجام دهیم و خوشبختانه با همکاری بسیار خوب صداوسیما تمام مسابقات دوستانه و رسمی اعم از مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های جام جهانی از شبکه‌های سوم و ورزش به طور مستقیم پخش شده است.

رییس دپارتمان فوتبال ساحلی درباره پخش زنده مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: امسال پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر، جلساتی با نمایندگان شبکه ورزش برگزار کردیم و قول مساعد دادند که در صورت پخش مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های استانی این مسابقات را از شبکه ورزش پخش می‌کنند. متاسفانه به جز دو باشگاه ملوان بندرگز و گلساپوش یزد هیچکدام از باشگاه‌ها نتوانستند مسابقات را از شبکه استانی خود پخش کنند و فقط مسابقات این دو باشگاه به صورت زنده از شبکه ورزش پخش شد. دپارتمان فوتبال ساحلی طبق قولی که به باشگاه‌ها داده بود وظیفه خود را انجام داد و از این پس وظیفه استان‌هاست تا با پیگیری مسابقات لیگ برتر بازی تیم خود را از شبکه استانی زنده پخش کنند.

او در پایان گفت: پخش لیگ برتر فوتبال ساحلی اتفاق بسیار خوبی بود که در این فصل رخ داد و امیدواریم فصل آینده شاهد باشیم که تمامی مسابقات از شبکه‌های استانی و صدا و سیما به صورت زنده پخش می‌شود . در ضمن جا دارد از همکاری بسیار خوب صداوسیما و شبکه‌های سه و ورزش تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.