مدیر شرکت امین سیمای کیش گفت: در مورد درآمدزایی و همکاری با پرسپولیس جزییات را از طاهری بپرسید.

علیرضا شیرازی مدیر شرکت امین سیمای کیش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه این شرکت حامی مالی باشگاه پرسپولیس شد است، گفت: ما قرار است برای جذب اسپانسر با باشگاه پرسپولیس همکاری کنیم و اینگونه نیست که خودمان حامی مالی مستقل باشگاه باشیم. بلکه برای درآمدزایی و جذب اسپانسر با پرسپولیس همکاری داریم.

وی در مورد اینکه شرکت شبکه سبز حامی مالی پرسپولیس شده، گفت: خیر این شرکت نامش به عنوان امین سیمای کیش تغییر نام داده است و اکنون در درآمدزایی با پرسپولیس همکاری می‌کنیم و همراه اول را هم ما برای باشگاه پرسپولیس جذب کرد‌ه‌ایم.

شیرازی در مورد اینکه طبق جزئیات فاش شده ۳۰ میلیارد اول درآمدزایی به پرسپولیس تعلق می‌گیرد و ۳۰ میلیارد دوم متعلق به شرکت او خواهد بود، گفت: من این جزئیات را تایید نمی‌کنم و بهتر است در مورد جزئیات درآمدزایی از طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس سوال کنید.

وی در مورد اینکه قرار است با استقلال هم همکاری داشته باشند و همراه اول حامی مالی استقلال هم شود، گفت: بله با استقلال هم همکاری خواهیم داشت و همراه اول هم به زودی حامی مالی این باشگاه خواهد شد.

شیرازی در مورد اینکه یک شرکت می‌تواند حامی مالی دو باشگاه در لیگ برتر باشد، گفت: بله مشکلی در این زمینه وجود ندارد مگر در گذشته بانک شهر حامی مالی پرسپولیس و استقلال نبود؟

وی در مورد اینکه چه زمانی قرارداد همکاری با استقلال امضا خواهد شد، گفت: بخشی از کارهای اجرایی با استقلال شروع شده است اما برای عقد قرارداد مسائل داخلی باشگاه باید رفع شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.