بازیکن تیم ملی معتقد است با وضعیتی که این تیم دارد، دومین صعود پیاپی به جام جهانی در دسترس است.

به گزارش ایسنا، عزت الله پورقاز در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره اردوی تیم ملی در دوبی و تمرینات کادر فنی در این کمپ اظهار کرد: زمانی که ما در باشگاه‌ها داریم، در تیم ملی در اختیار کادر فنی تیم ملی نیست و به همین خاطر فشار و کیفیت تمرینات در تیم ملی بیشتر است. کی‌روش هم مربی بزرگ و با کارنامه روشنی است و نیازی به تعریف من ندارد. این یک واقعیت است که او به فوتبال ایران اعتبار جهانی داده است. تیم ملی، نظم خاصی دارد و با این نظم، تمرینات خیلی خوبی را در دوبی پشت سر می‌گذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه نکته‌ای در تیم ملی وجود دارد که برایش جالب بوده است نیز گفت: نظم کی‌روش و تمرینات به روزش خیلی جالب است. کار کردن با او، لحظه به لحظه‌اش برای من درس است. چه از نظر رفتاری و چه از نظر فنی کار با کی‌روش برای هر بازیکنی باعث افتخار است. هر روزی که با ایشان کار می‌کنم، برای من کلاس است. از او اخلاق و نظم را یاد می‌گیرم و از او تشکر می‌کنم که دوباره به من اعتماد کرده است.

پورقاز درباره حضور بازیکنان جوان در تیم ملی گفت: اکنون کی‌روش یک تیم خوبی را با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان ساخته است. این جوان‌ها در لیگ بهترین نمایش را ارائه کرده‌اند و مطمئن باشید پشت‌سر هر تصمیم کی‌روش، دلیلی وجود دارد و بی‌جهت بازیکنی را به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌کند. او برای آینده فوتبال ایران سرمایه‌گذاری می‌کند و به نظرم فوتبال ایران باید ممنون کی‌روش باشد.

پورقاز درباره دیدار برابر عمان هم اظهار کرد: عمان تیم خوبی است. سبک فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس به فوتبال به ما نزدیک است. کادر فنی ما هم حتما وضعیت این تیم را آنالیز کرده است. برای برد به مصاف عمان می‌رویم چون تیم اول آسیا هستیم و باید یک بار دیگر در عمل این موضوع را نشان بدهیم. شک نکنید با این وضعیت به جام جهانی می‌رویم. فوتبال ما در وضعیتی است که صعود به جام جهانی دور از دسترس نیست و می‌توانیم با قدرت به جام جهانی صعود کنیم. فقط به تمرین بیشتر نیاز داریم.

بازیکن تیم ملی با تسلیت به خانواده هادی نوروزی گفت: این اتفاق خیلی ناراحت کننده بود. جای این بازیکن با غیرت و خوش اخلاق در فوتبال ایران خالی است. جامعه ورزش در غم از دست دادن هادی است و من به نوبه خودم به جامعه ورزش و خانواده هادی تسلیت می‌گویم. جا دارد از اینجا به خانواده‌هایی هم که عزیزانشان را در منا از دست دادند، تسلیت بگویم. خدا به آنها صبر بدهد. ان شاءالله روزهای خوش بیاید و بازی با عمان بتواند روحیه جامعه را عوض کند.

پورقاز همچنین درباره وضعیت تیم ملوان در رقابت‌های لیگ برتر نیز خاطر نشان کرد: جا دارد از باشگاه ملوان هواداران این تیم تشکر کنم. از این تیم به تیم ملی رسیدم. از آنها تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. دست تک تک هواداران ملوان را می‌بوسم که حمایت کردند و پشت ما بودند. ملوان امسال تیم خوبی است. در تیم‌مان با تجربه‌های خوبی مثل پژمان نوری و مازیار زارع را داریم که به خوبی از بازیکنان جوان حمایت می‌کنند. لیگ را خوب شروع کردیم اما در جام حذفی مقابل پرسپولیس حذف شدیم. استیلی با آمدنش به تیم آرامش داده است و می‌توانم این را بگویم که تیم ما این پتانسیل را دارد که سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست. کمی کارمان سخت است اما می‌توانیم این کار را انجام دهیم و دل مردم انزلی که فوتبال با زندگی‌شان عجین شده را شاد کنیم. وقتی می‌بینم مردم انزلی چه قدر این تیم را دوست دارم به خودم افتخارم می‌کنم که در این تیم بازی می کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )