بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: اگر امروز روستایی به نام کپورچال در ایران معروف شده بخاطر هادی نوروزی و تیم پرسپولیس است.

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد درگذشت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس گفت: سه سال با هادی نوروزی در پرسپولیس بودم و اکنون هادی دیگر در جمع ما نیست و فقط خاطره‌اش در اذهان باقیمانده است. کاری هم از دست ما بر نمی‌آید که انجام بدهیم فقط این اتفاق تلخ می‌تواند باعث شود که قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم و در زمانی که زنده هستیم با یکدیگر مهربانانه‌تر رفتار کنیم و همدیگر را دوست داشته باشیم.

شکوری در مورد اینکه برخی استرس و فشار روانی را یکی از دلایل مرگ هادی نوروزی می‌دانند، گفت: من زمانی که پرسپولیس بودم به چشم خود می‌دیدم که برخی فشار زیادی را به بازیکنان وارد می‌آورند. در پرسپولیس وقتی بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو ببندی فشارها بیش از حد می‌شود. زمانی که هادی در پرسپولیس بود برخی برخوردها نباید با او انجام می‌شد و به او بی‌احترامی نمی‌شد. بازیکنان استقلال و پرسپولیس زیر فشار بسیار زیادی هستند اکنون دیگر هادی در بین ما نیست و بهتر است که قدر همدیگر را بیشتر بدانیم.

وی با اشاره به سه سال حضورش در پرسپولیس گفت: در دو سال اول دو بار قهرمان جام حذفی شدیم و در لیگ هم به رتبه سوم رسیدیم اما در سال آخر فشار زیادی را احساس می‌کردم و به خاطر همین فشارها با وجود داشتن قرارداد ترجیح دادم که جدا شوم.

شکوری با اشاره به انتشار برخی عکس‌های نامناسب از هادی نوروزی پس از مرگش و حتی انتشار عکسی در قبر، گفت:‌ واقعاً برخی عکس‌ها نباید منتشر شود، نمی‌دانم چه کسی این عکس‌ها را منتشر کرده اما نباید به هر قیمتی به دنبال انتشار عکس باشیم دیدن آن عکس من و همه بازیکنان سایپا را ناراحت کرد، شاید همه هواداران پرسپولیس هم از دیدن آن عکس ناراحت شده باشند. انتشار چنین عکس‌هایی کار اشتباهی است.

شکوری در مورد اینکه ظاهراً مدیران باشگاه سایپا به قول‌های خود برای پرداخت مطالبات عمل نکرده‌اند، گفت: با توجه به شرایط روحی که به خاطر مرگ نوروزی دارم نمی‌خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم و فقط این را می‌گویم که فشار روانی روی بازیکنان زیاد است، هجمه‌ای که به فوتبال وارد می‌شود منصفانه نیست. فشاری که به فوتبال و فوتبالیست وارد می‌شود و هجمه‌ای که به راه افتاده غیرطبیعی است. فقط این را می‌گویم اگر امروز روستایی به نام کپورچال را در ایران همه می‌شناسند به خاطر یک فوتبالیست به نام هادی نوروزی و تیم پرسپولیس بوده است. امیدوارم فشارها از روی بازیکنان فوتبال برداشته شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )