دیدار دو تیم آتلتیکومادرید و رئال مادرید در داربی مادرید با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دو تیم آتلتیکو و رئال در داربی مادرید برابر هم به میدان رفتند. در این دیدار رئال بازی را بهتر شروع کرد و سرانجام خیلی زود فشار مادریدی ها با حرکت زیبای کارواخال نتیجه داد و بنزما در دقیقه ۹ دروازه میزبان را باز کرد. در این صحنه بنزما با ضربه سر خود رئال را پیش انداخت. در ادامه نوبت به اتلتیکو رسید تا توپ و میدان را در اختیار بگیرد. آنها خیلی زود میتوانستند بازی را برابر کنند و دقیقه بعد از گل رئال روی حرکت خوب کوریا، اتلتیکو تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه این بازیکن با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۲ آتلتیکو صاحب یک ضربه پنالتی شد. اما ضربه پنالتی گریزمان را ناواس به شکلی فوق العاده مهار کرد و دروازه تیمش را نجات داد. در نیمه نخست کارواخال مصدوم شد تا اخرین اتفاق جدی این نیمه باشد او از زیم ن مسابقه بیرون رفت تا وضعیتش برای بازیهای بعدی مشخص نباشد.

در نیمه دوم در نیمه دوم اتلتیکو بیشتر صاحب توپ و میدان بود و رئالی ها چشم به ضدحملاتی دوخته بودند و به همین خاطر گرت بیل را نیز به میدان فرستادند تا از سرعت این بازیکن ولزی که از بند مصدومیت رها شده نیز استفاده کنند. دفاع منطقی رئال مانع از به گل رسیدن آتلتیکو شد.

در دقیقه ۸۳ حرکت خوب جکسون مارتینز در سمت راست دفاع مادرید و سردرگمی دروازه بان و خط دفاعی این تیم باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود و ویتو دروازه مهمان را باز کند. در نهایت بازی با نتیجه ۱-۱ خاتمه یافت رئال ۱۵ امتیازی شد تا با بارسلونا هم امتیاز شود و ویارئال در صدر لیگا قرار گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.