تیم های رم و یوونتوس توانستند حریفانشان را در این هفته لیگ ایتالیا شکست دهند ولی اینتر متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته هفتم رقابت‌های سری آ امروز یکشنبه با برگزاری شش دیدار ادامه یافت که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها رم موفق شد در خانه پالرمو با نتیجه ۴ بر دو به برتری برسد تا در رتبه سوم جدول باقی بماند. رمی ها که توتی را به دلیل مصدومیت در ترکیب خودشان نمی‌دیدند با ۴ گل ژروینیو (۲بار) ، پیانیچ و فلورنزی توانستند پالرمو را شکست دهند. در مقابل نیز جیلاردینو مهاجم ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ و گونزالس موفق شدند برای پالرمو گلزنی کنند.

اینتر که فصل را طوفانی شروع کرده بود در این هفته از رقابت‌ها متوقف شد و این بار در خانه سامپدوریا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک نرسید. تنها گل اینتری‌ها را پرسیچ به ثمر رساند تا شاگردان مانچینی موقتا به صدر جدول صعود کنند ولی در صورت پیروزی فیورنتینا در بازی امشب باید صدر جدول را تحویل تیم بنفش پوش فوتبال ایتالیا دهند.

همچنین یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی که مانند چلسی در فوتبال انگلیس و تا حدودی بارسلونا در اسپانیا وضعیت خوبی ندارد توانست با برتری سه بر یک برابر بولونیای قعرنشین به رتبه دوازدهم صعود کند. در این دیدار موراتا، دیابالا و خدیرا گلزنان یوونتوس بودند تا شاگردان آلگری به دومین برد خودشان در این فصل دست یابند. در دیگر دیدارها اودنیزه و جنوا به تساوی یک بر یک رسیدند و امپولی با یک گل ساسولو را از پیش رو برداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.