مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: چرا مسئولان باشگاه نفت تا وقتی که هادی نوروزی زنده بود پولش را نداند و حالا که او دیگر در میان ما نیست یادشان افتاده که پولش را بدهند؟

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ضایعه درگذشت مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم ملی پرسپولیس گفت: واقعا درگذشت هادی شوک تلخی به همه وارد کرد و هنوز باور نکرده‌ایم که او دیگر در میان ما نیست. هادی یک بازیکن خوب، یک انسان سالم و یک جوان با اخلاق بود که من چند سال در کنار او بازی کردم و واقعا خاطرات خوبی از او دارم. امیدوارم خداوند به خانواده اش صبر بدهد تا بتواند این داغ بزرگ را تحمل کند.

وی در مورد اظهارات منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت که گفته بود مطالبات مرحوم هادی نوروزی را به او پرداخت خواهم کرد اظهار داشت: واقعا باید متاسف بود که آقایان بعد از این همه سال پول این بازیکن را نداده اند و حالا که او فوت شده و دیگر در میان ما نیست یادشان افتاده که طلب این بازیکن را بدهند. آیا آنها نمی‌توانستند زمانی که هادی نوروزی زنده بود پولش را بدهند؟ باید حتما منتظر بمانیم تا یک نفر بمیرد تا یادمان بیفتد که باید مطالبتمان را به او بپردازیم؟

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: سال گذشته که من در نفت بازی می‌کردم یک مشکل بسیار سخت برایم به وجود آمد و بیش از ۱۰۰ بار با مدیرعامل باشگاه از طریق پیامک و تلفن ارتباط برقرار کردم اما آقای قنبرزاده پاسخی به تماس‌های من نداد و این نهایت بی معرفتی آن‌هاست.  آقایان تا وقتی می‌خواهی با آن‌ها قرارداد امضا کنی با معرفت هستند و همین که قرارداد را بستند دیگر به تو کاری ندارند و این درد فوتبال ماست. حتما باید یک نفر بمیرد تا یادشان بیفتد که باید پول او را بدهیم. الان چه فایده‌ای دارد که بخواهند طلب این بازیکن را بدهند. باید زمانی که هادی زنده بود پولش را می‌دادند.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیتش در تیم فوتبال سایپا که امسال در آن توپ می‌زند رضایت دارد و آیا اینکه پولی به او پرداخت شده یا نه اظهار داشت: متاسفانه مسئولان تیم جدیدم به هیچ کدام از قول‌هایی که دادند عمل نکردند آقایان تمام حرفهایی که زدند را فراموش کردند و هیچ کدام از قول‌هایی که به من در روز اول دادند را عملی نکردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )