سخنگوی پرسپولیس با ابراز تاسف از درگذشت هادی نوروزی گفت، بایگانی شدن پیراهن شماره ۲۴ سرخ‌ها باید در هیات مدیره باشگاه بررسی شود.

به گزارش ایسنا، حسین عبدی در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف عمیق از درگذشت هادی نوروزی و در پاسخ به این سوال که آیا قرار است شماره ۲۴ پرسپولیس برای همیشه بایگانی شود، گفت: موافقم هر چیزی که مردم می‌خواهند و به نفع باشگاه است، رخ دهد. باید دراین‌باره صحبت و تصمیم‌گیری کنیم.

عضو هیات مدیره این باشگاه ادامه داد: هر اتفاقی که می‌افتد باید جایگاه پیشکسوتان حفظ شود. قرآن کریم می‌گوید همه انسان‌ها می‌میرند. وقتی با مصیبت‌هایی مثل درگذشت نوروزی روبه‌رو می‌شویم، به فکر می‌رویم. در باشگاه پرسپولیس همواره به دنبال احترام به هواداران، بازیکنان و پیشکسوتان بودم. اتفاقی که برای نوروزی افتاد می‌تواند تلنگری برای همه ما باشد و باید بیشتر قدر یکدیگر را بدانیم.

عبدی اضافه کرد: مهم‌تر از درگذشت هادی نوروزی صحبتی نداریم. او مانند دوست و برادر برای ما بود و فقدانش جایگزین ندارد. تا سال‌های سال غم درگذشت او در قلب همه ما باقی خواهد ماند و مطمئن باشید در جلسه امروز هم بحث دیگری مهم‌تر از هادی نداشتیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا بازیکنان پرسپولیس می‌توانند در بازی‌های پیش رو با وجود غم درگذشت هادی نوروزی با قدرت در زمین حاضر شوند، گفت: مطمئن باشید درگذشت هادی روی رفتار همه ما تاثیر گذاشته است. شما هم بعد از درگذشت هادی سوال‌های متفاوتی می‌پرسید. این به این دلیل است که همه ما احساس می‌کنیم هر لحظه ممکن است یک نفر به هر دلیلی در میان ما نباشد. چه برسد به کسانی که هر روز با آنها زندگی می‌کنیم. همیشه می‌گویم خانه اول هر ورزشکاری باشگاه اوست؛ چرا که بیشتر از خانواده‌اش با همبازیان و مربیانش در ارتباط است.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: درگذشت هادی باعث شده که بازیکنان با قدرت بیشتری به میدان بروند تا روح هادی را شاد کنند. درگذشت هادی ضایعه بزرگی برای ما بود؛ چرا که در شرایط جوانی درگذشت. برای خانواده او آرزوی صبر دارم و امیدوارم بتوانند این غم بزرگ را تحمل کنند. بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا انتظارات مردم را برآورده کنند. همان طور که هادی با تمام وجودش در میدان قرار می‌گرفت.

عبدی یادآور شد: یکی از خاطره‌هایم با هادی مربوط به بازی با النصر می‌شود. همیشه بعد از بازی با بازیکنان صحبت می‌کنم. وقتی هادی را در آغوش گرفتم او به من گفت ببخشید که نتوانستم بیشتر از این برای تیم تلاش کنم اما به او گفتم شما عالی بودی و مردم هم از شما راضی هستند. بازیکنان پرسپولیس مانند بازی با النصر در تمام دیدارها به میدان خواهند رفت. برای مردمی که در روز تشییع جنازه در استادیوم آزادی، بابل و ... حاضر شدند و مردمی که به هر دلیلی نتوانستند حضور داشته باشند، به میدان می‌روند. با انگیزه‌ای که داریم هر تیمی را می‌توانیم از پیش رو برداریم.

او در واکنش به شایعه درباره درگذشت هادی نوروزی و این که چقدر این شایعات صحت دارد، گفت: من مالزی بودم که این خبر را به من دادند و بلافاصله به ایران آمدم. واقعا نمی‌دانم دلیل درگذشت نوروزی چه بود. فقط این را می‌دانم که دوست و برادرم درگذشت. حتما پیگیری‌های لازم در این زمینه می‌شود اما جدا از این مسائل مهم‌ترین مسئله فقدان هادی نوروزی در کنار ماست.

سخنگوی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود استرس عامل اصلی سکته مرحوم نوروزی بوده است، بیان کرد: استرس همیشه هست. بحث اصلی روی کنترل استرس است. یک بازیکن فوتبال همیشه استرس دارد و وقتی یک تیم گل می‌زند، به همین دلیل همه به هوا می‌پرند و استرس خود را تخلیه می‌کنند. به نظرم باید عوامل درگذشت هادی نوروزی را در جای دیگر جست‌وجو کرد. این یک اتفاق نادر بود و من امروز هم شنیدم یکی از آشناهای خودم در سن جوانی سکته کرده است. به خاطر دارم مدتی پیش مقاله‌ای می‌خواندم درباره درگذشت بازیکنان فوتبال ایتالیا در حول و حوش سن ۴۲ تا ۴۴ که تحقیق جامع و کاملی شده بود و مثلا یکی از نتایجش داروهای مجازی بود که بازیکنان در گذشته خورده بودند ولی در بدنشان به فعل و انفعالات شیمیایی تبدیل شده بود. از این تحقیقات هم باید در ایران بشود قطعا به ورزش ما هم کمک می‌کند.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس از خانواده مرحوم نوروزی حمایت می‌کند یا نه گفت: یکی از بحث‌های جدی همین است. مطمئنا در باب کلیت این مسئله اگر فردا هیات مدیره جلسه تشکیل دهد، صحبت می‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که نتیجه حضورش در مالزی به کجا انجامید، گفت: اقداماتی انجام دادیم و گزارشش را به هیات مدیره می‌دهیم. بعد از آن احتمالا نتیجه‌اش را به رسانه‌ها ارائه می‌دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.