سرمربی گسترش فولاد گفت: به عنوان برادر کوچکتر تراکتور باید هر چه در توان داریم بگذاریم تا این تیم در لیگ آسیا موفق باشد.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص درگذشت هادی نوروزی گفت: از دست دادن عزیز غم سختی است مخصوصا شرایط طوری باشد که یک جوان اینگونه با داشتن دو فرزند از دست برود و اینکه این جوان، کاپیتان یک تیم بزرگ هم باشد و امیدوارم خدا به خانواده‌اش صبر بدهد تا این مصیبت بزرگ را تحمل کنند. از طرف خودم، اعضای باشگاه و تمام بازیکنان درگذشت نوروزی را تسلیت می‌گویم و مطمئنا این موضوع فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی در مورد تعطیلات لیگ ادامه داد: چاره‌ای نیست چون این تعطیلات به خاطر تیم ملی است هر چند که کار سخت می‌شود اما ما همیشه منافع ملی را به باشگاهی ترجیح داده‌ایم.

کمالوند در مورد شرایط گسترش در تعطیلات لیگ گفت: ‌قرار است عصر امروز با تیم امیدمان دیدار دوستانه‌ای را برگزار کنیم و پس از آن برای برگزاری اردوی ۵ روزه راهی عباس‌آباد در شمال ایران خواهیم شد. باید برای صدمین بار به کارهای بدنی بپردازیم و این موضوع کارمان را سخت می‌کند. تا جمعه در شمال هستیم و پس از آن برمی‌گردیم تا برای بازی با نفت آماده شویم.

سرمربی گسترش‌فولاد در مورد تمدید حضور عباس آقایی و سامان نریمان جهان در تراکتورسازی یادآور شد: تمام مجموعه باشگاه ما به تراکتورسازی علاقمند است. بر همین اساس در جلسه‌ای که روز جمعه با اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل و همچنین مالک باشگاه داشتیم در این مورد بحث کردیم و همگی به اتفاق قرار شد تا هر کمکی که از دست‌مان برمی‌آید برای حضور موفق تراکتورسازی در آسیا انجام دهیم.

وی یادآور شد: سال گذشته بایرامی با اینکه ۳-۴ تیم را خواستار خود داشت و پول خوبی از طریق او به گسترش می‌رسید اما ترجیح دادیم که باز به تراکتور کمک کنیم و امسال هم این اتفاق افتاد و در جلسه‌ای که روز گذشته بین زنوزی و عباسی انجام شد در آنجا موافقت کردند تا این دو بازیکن تا آخر فصل در اختیار تراکتورسازی باشند و فکر می‌کنم با حضور آنها شرایط این تیم هفته به هفته بهتر خواهد شد.

کمالوند گفت:‌به عنوان برادر کوچکتر تراکتور باید هر چه در توان داریم بگذاریم تا این تیم در لیگ آسیا موفق باشد. دو تیم همیشه رابطه خوبی داشتند و برای این دو بازیکن و تراکتورسازی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی در مورد شرایط گسترش گفت: وضعیت خوب است و فقط مشکل‌مان همین تعطیلی‌هاست که آن هم اجتناب‌ناپذیر است. اهل تملق نیستم اما باید یک تشکر ویژه از سازمان لیگ و آقای تاج داشته باشم چرا که از زمانی که او آمده شرایط متفاوت شده است و همه چیز منظم و به روز است. الان هم در این تعطیلی‌ها سازمان لیگ مقصر نیست و به خاطر تیم ملی باید لیگ تعطیل شود.

سرمربی گسترش در مورد مشکلات داوری در لیگ برتر گفت: از عنایت تشکر می‌کنم. او دو بار مصاحبه کرده و اذعان داشته که هیچ تیمی اندازه گسترش از داوری متضرر نشده و همین برای ما راضی‌کننده است که رئیس دپارتمان داوری می‌داند چه اتفاقی می‌افتد. با این حال اشتباه داوران را عمدی نمی‌دانم اما معتقدم باید بررسی شود که چرا تعداد این اشتباهات هر روز بیشتر می‌شود.

وی در پایان گفت: همواره پیشنهاد داده‌ام که یک جلسه بین مدیران و مربیان با داوران برگزار شود تا طرفین در این مورد صحبت‌هایشان را مطرح کنند. وقتی در این مورد تعامل باشد، تحمل کردن مسائل هم آسان می‌شود تا فقط بخواهیم در این خصوص جنگ و جدل کنیم. الان هم در این تعطیلی بهترین فرصت است تا چنین جلسه‌ای برگزار شده تا ان‌شاءالله مشکلات داوری هم حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.