مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درگذشت هادی نوروزی آنقدر ناراحت‌کننده و ناگهانی بود که ایران را تکان داد.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص  درگذشت مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقی افتاده که نمی‌دانم چه باید درباره آن بگویم اما با اینکه چند روز است این مسئله گذشته هنوز هم باورم نمی‌شود که هادی دیگر در میان ما نیست و باور کنید روی زبانم نمی‌آید که هادی را مرحوم صدا کنم.

وی ادامه داد: باور چنین مسئله‌ای واقعاً سخت است و خدا به خانواده‌اش صبر بدهد که چنین اتفاقی را باید تحمل کنند. باور کنید با این که ما ایران نیستیم اما حال و هوایی که در اردوی تیم ملی حاکم است دست کمی از حال و هوای مردم ایران ندارد و همه ما داغدار شدیم. همه بازیکنان تیم ملی و مربیان خودشان را در این غم شریک می‌دانند و شرایط روحی همه در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. به نظر من همه مردم عزادار هادی نوروزی شدند.

مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: همه کسانی که هادی را می‌شناختند با اخلاق و روحیات او آشنا هستند و لازم نیست که دیگر من بخواهم درباره خصوصیات اخلاقی‌اش صحبت کنم اما خیلی حرف‌ها در دلم دارم که یک روز آنها را راجع به هادی مطرح می‌کنم. با این همه به خاطر اتفاقی که افتاده همه مردم عزادار شدند و به نظرم فوت هادی ایران را تکان داد و دل هم به درد آمد.

حسینی خاطرنشان کرد: برایم جالب است که کسانی که حتی هادی را نمی‌شناختند و یا اهل فوتبال نبودند هم از درگذشت هادی نوروزی متأثر شدند و دیدید که چه جمعیت عظیمی برای تشییع او به ورزشگاه آزادی یا روستای کپورچال آمدند. واقعاً حکایت عجیبی است و کسانی برای هادی اشک ریختند که شاید هیچ شناختی هم از فوتبال نداشتند.

وی در پایان اظهار داشت: من به سهم خودم از همه مردمی که برای تشییع هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی یا روستای کپورچال حاضر شدند تشکر می‌کنم اما باید بگویم که نوروزی فردی بود که نجابت و اخلاق او را همه دیدند و حقش بود که چنین مراسم باشکوهی برایش انجام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.