سرمربی سال‌های پیش سپاهان می‌گوید حسین فرکی و محرم نویدکیا شباهت‌های زیادی دارند و مشکل محرم با افراد دیگری است.

مهدی مناجاتی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان این که فکر نمی‌کند محرم نویدکیا و حسین فرکی مشکلی با یکدیگر داشته باشند، اظهار کرد: این دو از لحاظ فکری و اخلاقی شباهت‌های بسیاری دارند و به نظرم مشکل محرم، حسین فرکی نیست. از بزرگ‌تر‌های سپاهان و اصفهان می‌خواهم مشکل محرم را حل کنند تا سپاهان و به خصوص حسین فرکی لطمه نخورد. با حسین فرکی در پاس همبازی بوده‌ و می‌دانم که فردی با اخلاق است.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دوران حضورش در این باشگاه خاطرنشان کرد: محرم از بازیکنان با اخلاق و قدرشناس فوتبال ایران است. او همیشه نسبت به تمام مربیانش احترام خاصی قائل است. در آن زمان محرم در تیم جوانان بازی می‌کرد و من او را به تیم بزرگسالان آرودم؛ چرا که از قابلیت فنی بالایی برخوردار بود. بعدها محرم راه خودش را پیدا کرد و در کنار دیگر بازیکنان بزرگ سپاهان نامی را برای خود دست‌و‌پا کرد.

او ادامه داد: اگر زانوی او دردسرساز نمی‌شد، قطعا در فوتبال اروپا باقی می‌ماند. محرم هنوز هم روز معلم به من زنگ می‌زند و این روز را تبریک می‌گوید. محرم زمانی به سپاهان آمد که آرمناک پطروسیان، مجید بصیرت، احمد مومن‌زاده، عبدالله ویسی و ... در این تیم بازی می‌کردند. آنها توانستند چیز‌های زیادی را به محرم یاد بدهند. محرم در حال حاضر به جز مسائل فنی، توانایی رهبری بالایی در داخل زمین دارد که یکی امتیاز مثبت برای هر بازیکنی است.

مناجاتی با بیان این که خداحافظی محرم نویدکیا از دنیای فوتبال خیلی زود است، گفت: او هنوز هم می‌تواند دو نیمه برای تیمش بازی کند. در بازی‌های اواخر فصل گذشته هم بسیار خوب عمل کرد. رهبری او در زمین تاثیر بالایی در قهرمانی سپاهان داشت. او کار را برای هر مربی‌ای راحت می‌کند؛ چرا که خیال مربی از بابت انتقال دستوراتش به بازیکنان راحت است.

سرمربی سابق سپاهان در پایان اظهار کرد: حسین فرکی در کنار مربیان خارجی حضور داشته و کاربلد است. او در اهواز و اصفهان توانست مقام قهرمانی را به دست آورد. امیدوارم بزرگان سپاهان کدخدامنشی کرده و مشکلات این تیم را حل کنند تا آرامش به سپاهان بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.