دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از عناوین مهم روزنامه‌های ورزشی اسپانیاست.

به گزارش ایسنا، حساس‌ترین دیدار هفته هفتم لالیگا بین دو تیم مادریدی اتلتیکو و رئال برگزار می‌شود. در زیر نگاهی داریم به عناوین مهم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به داربی شهر مادرید اختصاص دارد. در هفته هفتم لالیگا اتلتیکو مادرید و رئال مادرید امشب در ویسنته کالدرون به مصاف هم می‌روند. آنخل کورئا و فرناندو توررس در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند، همچنین گرت بیل و سرخیو راموس به ترکیب رئال بازگشتند.

این نشریه به شکست بارسلونا اشاره دارد. آبی اناری پوشان دو بر یک برابر سویا شکست خوردند.

گلزنی سرخیو آگوئرو برای منچسترسیتی در دیدار با نیوکاسل از عناوین این روزنامه است. بازیکن آرژانتینی پنج گل در عرض ۲۰ دقیقه به ثمر رساند.

شکست چلسی مقابل ساوتهمپتون از عناوین این نشریه است. مردان ژوزه مورینیو، سه بر یک بازی را واگذار کردند. سرمربی چلسی پس ازشکست گفت: اگر مرا برکنار کنند، بهترین مربی تاریخ را اخراج کردند.

آس

دیدار تیم‌های اتلتیکو و رئال تیتر نخست این روزنامه است. دیگو سیمئونه، سرمربی قرمز و سفید پوشان آنتونیو گریزمان و تورس را در ترکیب یازده نفره تیم قرار می‌دهد و کورئا نیز شانس حضور در ترکیب اصلی را دارد. کوکه، هافبک اتلتیکو به این بازی نمی‌رسد. رافائل بنیتس، سرمربی رئال بین استفاده از متئو کواچیچ و گرت بیل شک دارد اما راموس در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و خامس به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارد. کریستیانو رونالدو در ۹ بازی خود در ویسنته کالدرون هفت گل به ثمر رسانده است.

شکست بارسا از سویا از عناوین این نشریه است. مردان اونای امری در ۶ دقیقه، دو گل به آبی اناری پوشان زدند و تک گل نیمار با ضربه پنالتی در نتیجه بازی تاثیری نداشت. جرارد پیکه، مدافع بارسلونا دوباره در این دیدار هو شد.

نتایج و دیدارهای هفته هفتم لالیگا از عناوین این روزنامه است. بازی تیم‌های گرانادا و دپورتیوو لاکرونیا، یک بر یک به تساوی رسید. اسپورتینگ خیخون دو بر یک اسپانیول را شکت داد. ایبار دو بر صفر برابر لاس پالماس پیروز شد و مالاگا با نتیجه سه بر یک برابر رئال سوسیداد به برتری دست یافت. امروز رئال بتیس میمهان رایووایکانو است، اتلتیک بیلبائو به مصاف والنسیا می‌رود و لوانته میزبان ویارئال است.

موندودپورتیوو

شکست بارسلونا از سویا تیتر نخست این روزنامه است. بارسا فرصت گلزنی خود را در نیمه دوم از دست داد و توپ خط دروازه را طی کرد و به بیرون رفت. اشتباهات مدافعان آبی اناری پوشان از دلایل شکست بودند. نیمار از روی نقطه پنالتی تک گل این تیم را به ثمر رساند و سرخیو روبرتو در این بازی درخشید.

حذف انگلستان میزبان از رقابت‌های جهانی راگبی از عناوین این روزنامه است.

اسپورت کاتالونیا

تیتر نخست این روزنامه به شکست بارسلونا اختصاص دارد. بارسلونا دو بر یک بازی را برابر سویا واگذار کرد.

قهرمانی تیم بسکتبال بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا مقابل تیم اونیکاخه از عناوین این نشریه است. بارسا با نتیجه ۸۰ بر ۶۲ اونیکاخه را شکست داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.