مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تعامل خوبی با باشگاه گسترش فولاد داشتیم و در نهایت پس از مذاکراتی که انجام شد مالک باشگاه گسترش با ماندن سامان نریمان‌جهان و سعید آقایی در تراکتورسازی موافقت کرد.

سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد توافق بر سر ماندن سامان نریمان‌جهان و سعید آقایی در باشگاه تراکتورسازی گفت: دو هفته‌ای است در این مورد رایزنی کردیم و با توجه به اینکه سربازی این دو بازیکن به اتمام می‌رسد اقدامات لازم برای ادامه فعالیت این نفرات را انجام دادیم. جا دارد از محمدرضا زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد تشکر کنم. او با توجه به اینکه بحث استانی بود همکاری بسیار زیادی با ما انجام داد و حسن نیت خود را نشان داد.

وی افزود: زنوزی تأکید کرد این دو نفر باید در تراکتورسازی بماند و هیچ مخالفتی در این رابطه نداشت. دو باشگاه تراکتورسازی و گسترش فولاد تعامل خوبی با یکدیگر دارند و جا دارد از همین فرصت استفاده کنند و تشکری از مسئولان گسترش فولاد تبریز داشته باشند.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه طی چند وقت اخیر به خاطر بحث سعید آقایی و سامان نریمان‌جهان انتقادات زیادی از باشگاه مطرح شد، تصریح کرد: متأسفانه از هر فرصتی برای حاشیه ساختن علیه باشگاه استفاده می‌شود. مدیریت باشگاه تمام مسائل را رصد می‌کند و اجازه نمی‌دهد تیم از هیچ موضوعی متضرر شود. ما بدون سروصدا مذاکرات خود برای ماندن این دو بازیکن را انجام دادیم و در نهایت هم دیدید که این اتفاق افتاد. نیازی نداشتیم که بخواهیم به هر جوسازی که صورت می‌گیرد پاسخ دهیم و کارمان را بدون حاشیه انجام دادیم.

عباسی در مورد اینکه شایعه شده با توجه به اینکه احمد عبدالله‌زاده دوره آموزشی خود را در نیروی زمینی پشت‌سر گذاشته و حضور این تیم در تراکتورسازی غیرقانونی است عنوان کرد: این مسئله درست نیست. قوانینی در تیم‌های نظام وظیفه وجود دارد که این بستر را فراهم می‌کند همین حالا علی حسینی دروازه‌بان ملوان در حالی که بازیکن تراکتورسازی بوده است در این تیم نظامی دوران خدمت خود را پشت‌سر می‌گذارد. این مسئله نشان می‌دهد مشکلی از این بابت وجود ندارد.

عباسی در مورد محرومیت هواداران تراکتورسازی از برگزاری بازی بدون حضور هواداران، گفت: به این مسئله اعتراض داریم. متأسفانه هواداران ما با هر اقدامی دچار محرومیت می‌شوند اگر به چند هوادار هم در ورزشگاه شعاری دادم نباید باشگاه تراکتورسازی به این نحو جریمه شود مطمئناً به این مسئله اعتراض می‌کنیم و پیگیر این موضوع هستیم.

وی در پایان گفت: تونی اولیویرا فردا به ایران بازمی‌گردد و کار خود را در تیم دنبال می‌کند. امیدواریم در شروع مجدد مسابقات تیم نتایج خوبی بگیرد و تراکتورسازی همان تیمی شود که همه از آن انتظار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.