مهاجم سابق سپاهان می‌گوید نام محرم و سپاهان با یکدیگر عجین شده و مدیران این تیم باید او را از تصمیمش منصرف کنند.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره بیانیه محرم نویدکیا و خداحافظی او از فوتبال اظهار کرد: در جریان مشکلات محرم نیستم اما او نماد سپاهان است. از سال ۸۱ تا سال ۸۷ در این تیم حضور داشتم و سپس سال ۹۰ به سپاهان برگشتم. در این دوران محرم را بازیکنی با اخلاق و با حجب و حیا دیدم. همین رفتار‌ها او را محبوب سپاهانی‌ها کرده و به قول مردم اصفهان او اسطوره این شهر است. وجود محرم کمک زیادی به قهرمانی‌های سپاهان کرده و به نظرم باید او را از تصمیمش منصرف کنند.

بازیکن سابق سپاهان با بیان این که محرم از فوتبال خداحافظی نکرده است، خاطرنشان کرد: او از فوتبال خداحافظی نکرده اما تا زمان سکوتش هم برای تیم دیگری بازی نخواهد کرد؛ چرا که نام محرم و سپاهان با یکدیگر عجین شده است. مسئولان و پیشکسوتان سپاهان باید با محرم صحبت کنند تا او به تیم برگردد. نویدکیا می‌تواند کمک شایانی به این تیم بکند. محرم در تمامی قهرمانی‌های سپاهان مثمرثمر بوده است. قلب محرم برای سپاهان می‌زند و به راحتی نمی‌تواند از این تیم دل بکند.

سیدصالحی با اشاره به حضور محرم در فوتبال اروپا افزود: اگر محرم آسیب نمی‌دید می‌توانست در فوتبال اروپا حضور داشته باشد. او شعور فوتبالی بالایی دارد و نشان داده که برای تیم مثمرثمر است. امیدوارم به این زودی از فوتبال خداحافظی نکند. محرم بازیکن با فهم و شعوری است و از لحاظ فکری هم در سطح بالایی قرار دارد و پیشکسوتان سپاهان باید او را به فوتبال بازگردانند.

سیدصالحی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سکوت محرم برای سپاهان دردسرساز می‌شود یا آرامش را به این تیم بازمی‌گرداند، گفت: اصفهانی‌ها ارادت خاصی به سپاهان و محرم نویدکیا دارند. سپاهان تیم بزرگی است و هواداران آن را حمایت می‌کنند. مدیریت باشگاه باید با محرم صحبت کند تا سپاهان هم به آرامش برسد و مثل همیشه برای قهرمانی تلاش کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.