در این گزارش نگاهی اجمالی به عملکرد ژاوی کاپیتان سابق بارسلونا در قطر می اندازیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ژاوی هرناندز کاپیتان متعصب بارسا بعد از گذشت دو ماه از بالای سربردن جام لیگ قهرمانان اروپا وارد لیگ قطر شد و به تیم السد پیوست اکنون بعد از گذشت ۲ ماه از حضور ژاوی در لیگ قطر شاهد درخشش وی هستیم و مشاهده می کنیم که ستاره سابق بارسلونا توانسته سبک حفظ توپ و پاس‌های کوتاه در میانه زمین که معروف به سبک تیکی تاکا است را در تیم جدیدش پیاده کند.

کاپیتان سابق کاتالان‌ها به خاطر بازی‌های خوبی که در ماه گذشته به عنوان کاپیتان تیم السد از خود به نمایش گذاشته به عنوان بازیکن ماه سپتامبر لیگ ستارگان قطر انتخاب شد، آمارها حکایت از آن را دارد که ژاوی در ماه گذشته ۲ گل به ثمر رسانده است و ۳ پاس گل را داده است.

نکته قابل توجه این است که ژاوی آخرین گل خود را به تیم سابق پپ گواردیولا، الاهلی قطر که دو بازیکن ایرانی به نام‌های جباری و منتظری در ترکیب خود دارد، به ثمر رسانده است که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع یاران ژاوی به پایان رسید.

تیم السد که همیشه از قدرتمندترین تیم‌های لیگ قطری به شمار می آید اما حضور قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ با تیم ملی اسپانیا کاملا محسوس است و فلسفه فوتبال حفظ توپ در میانه زمین به صورت واضح در تیم السد دیده می شود.

حضور ژاوی فقط به داخل مستطیل سبز ختم نمی شود بلکه کاپیتان سابق کاتالان‌ها در دوحه آکادمی فوتبال اسپایر را هم مدیریت می کند و آنجا از محبوبیت بسیار بالایی در این مدت کوتاه برخوردار شده است.

حال باید منتظر درخشش کاپیتان سابق بارسلونا در ادامه فصل لیگ ستارگان قطر باشیم و ببینیم آیا ژاوی می تواند تیم السد را قهرمان لیگ ستارگان و جام‌های دیگر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.