رییس کمیته اسکی چمن فدراسیون جهانی اسکی می‌گوید اگر مشکلات مربوط به میزبانی ایران برای رقابت‌های اسکی چمن جوانان جهان حل نشود، این میزبانی از ایران پس گرفته خواهد شد.

هایدی فیستر در گفت‌گوی اختصاصی با ایسنا، ضمن ابراز امیدورای از تامین امنیت پیست اسکی دیزین و حضور بانوان در رقابت‌های مختلف اسکی در ایران اظهار کرد: در جلسه‌ای که با ناصر طالبی رییس فدراسیون اسکی ایران داشتم درباره نامزدی ایران برای رقابت‌های اسکی چمن جوانان جهان که دو سال پیش پیشنهاد آن از سوی ایران مطرح شده بود، صحبت کردیم و من به ایشان گفتم پیست دیزین از نظر امنیت دچار مشکلاتی است.

او ادامه داد: من در مورد امنیت پیست اسکی دیزین به رئیس فدراسیون اسکی ایران تذکر دادم و اعلام کردم که منطقه پایانی پیست نیز دچار مشکلاتی است. البته ایشان می‌دانستند که این مشکلات چیست، ولی من باز هم به او مشکلات را ابلاغ کردم.

رییس کمیته اسکی چمن فدراسیون جهانی اسکی با بیان اینکه مشکلات موجود باید تا آوریل ۲۰۱۶ حل شود، گفت: البته آقای طالبی اطمینان دادند که این مشکلات حل خواهد شد، اما اگر تا زمان مشخص شده که آوریل ۲۰۱۶ است، این مشکلات حل نشود، میزبانی رقابت‌های اسکی چمن جهانی جوانان جهان در ایران لغو خواهد شد.

فیستر تصریح کرد: من به ایشان گفتم که چطور، چه زمانی و بر اساس چه امکاناتی باید مشکلات حل شود و تا آن زمان سعی می‌کنیم تا در مقاطع مختلف به پیست دیزین سر بزنیم و ببینیم که پیشرفت کار چطور بوده و اگر توصیه‌ای لازم بود ارائه می‌دهیم.

او همچنین در مورد حضور بانوان در رقابت‌های اسکی به میزبانی ایران نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در مورد حضور بانوان در رقابت‌های مختلف با ریاست فدراسیون اسکی ایران مطالبی مطرح شد و تاکید کردیم که باید به این بخش توجه شود. البته ایشان هم این مشکل را می‌دانست و اطمینان داد که آن را حل خواهد کرد و کمک می‌کند تا بانوان هم بتوانند در ایران بدون مشکل در رقابت‌های مختلف اسکی حضور پیدا کنند.

رییس کمیته چمن فدراسیون جهانی اسکی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس قانون فدراسیون جهانی اسکی(FIS) در هر مسابقه‌ و در هر رشته‌ای هم زنان و هم مردان باید حضور داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.