محرم نویدکیا با سکوت و خداحافظی ناگهانی خود از فوتبال باشگاه سپاهان، سوالات متعددی را برای هوادارانش و سپاهان به وجود آورده که می تواند آرامش را از تیم حسین فرکی دور کند.

به گزارش ایسنا، چند روز مانده به آغاز لیگ بود که شایعه اختلاف نویدکیا با باشگاه سپاهان شنیده شد اما محرم علاقه‌ای به گفتن دلیل مشکلاتش نداشت و همین سکوت، به حاشیه‌ها پیرامون این باشگاه دامن می‌زد. بدون شک امضای محرم نویدکیا بر تمام جام های قهرمانی سپاهان دیده می شود. محرمی که هر موقع بوده، توانسته گره از کار این تیم باز کند. به نوعی نام محرم در فوتبال ایران با نام سپاهان عجین شده است. همین موضوع هم باعث شده هیچ تیمی، هیچ گاه فکر در اختیار داشتن محرم را به خود ندهد. محرمی که برای سپاهان، همچون فرهاد مجیدی برای استقلالی ها و علی کریمی برای هوادران پرسپولیس اهمیت دارد.

با تمامی این اتفاقات و نبود کاپیتان خاص سپاهان، این تیم خیلی خوب لیگ را شروع کرد اما بعد از اولین تساوی تیم فرکی، سکوهای ورزشگاه شاهد اعتراض هواداران این تیم بود. هواداران خواهان حضور نویدکیا در این تیم بودند اما حسین فرکی در همان زمان و با نوشتن یاداشتی موضع اش مبنی بر این که " سپاهان خانه محرم است" را درباره نویدکیا گفت تا شاید از بار این اعتراضات کاسته شود. شکست برابر صبا اعتراضات را بیشتر کرد تا فرکی در پایان بازی دلخوری خود را از رفتار معترضان بیان کند و قهرمانی فصل گذشته را به آن ها یادآوری کند.

نویدکیا اما برخلاف خیلی از بازیکنان راه سکوت را در پیش گرفت تا رفته رفته این احتمال به وجود بیاید که او به زودی از فوتبال خداحافظی می‌کند. بعد از حدود چند هفته بالاخره محرم در بیانیه‌ای با بیان این که " سکوت و خانه نشینی را به نفع سپاهان می داند و شاید روزی با گذشت زمان ناگفته‌های کنونی را بازگو کند" و اینکه " بهترین کار در حال حاضر حمایت از سپاهان است" از فوتبال سپاهان خداحافظی کرد اما او با این رفتار سوالات زیادی را در ذهن هواداران سپاهانی به وجود آورده است.

محرم در بیانیه‌اش آورد که آخرین خواسته اش این است که "به هیچ کس توهین نکنید و از نام سپاهان و بازیکنان دفاع کنید تا مثل همیشه سپاهانی قدرتمند و با شخصیت داشته باشیم". این همان چیزی است که سپاهان این روزها نیاز دارد، آرامش. آرامشی که فرکی در این روز های تنگ دستی که به واسطه کمبود بازیکن با آن مواجه شده، می تواند کارش را به درستی انجام دهد و حداقل تا نیم فصل تیمش را در کورس قهرمانی نگه دارد.

نویدکیا در شرایط فعلی می‌توانست عصای دست فرکی شود و بار دیگر این تیم را در مسیر قهرمانی به حرکت درآورد اما در ابتدا سکوتش و در حال حاضر که خداحافظی‌ را انتخاب کرده و تا زمان مشخصی هم سکوت را در پیش خواهد گرفت می تواند به مانند گیوتینی در بالای سر تیم فرکی باشد. از این پس تساوی یا شکست بدون مرحم می تواند برای آن دسته از معترضان که قهرمانی فرکی را فراموش کرده‌اند دست مایه اعتراض به سپاهان فرکی شود. شاید هوداران سپاهان فراموش کرده‌اند که در پایان این ماجراها تنها سپاهان است که می‌ماند و قطعا این اعتراضات و لجبازی ها بیشترین آسیب را به این تیم خواهد رساند نه به افراد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.