علی پروین بعد از درگذشت هادی نوروزی بخاطر افزایش فشار خونش به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی پروین اسطوره پرسپولیسی ها این روزها در بیمارستان کسری تحت نظر پزشکان به سر می برد. پروین بعد از شنیدن خبر درگذشت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس دچار افزایش فشار خون شد. او که به بالین هادی نوروزی رفته بود دچار احساسات شد و فشار خونش بالا رفت. به گفته آرش فرزین داماد علی پروین، او را برای چکاپ به بیمارستان بردند و پزشکان برای تحت نظر بودن، پروین را بستری کردند. این خبر بعد از خبر درگذشت هادی نوروزی، شوک بزرگی برای پرسپولیسی ها بود. البته کسانی که علی پروین را می شناسند، می دانند پروین هیچ وقت از شکمش نمی گذرد و عاشق غذای پرچرب است.

بعد از مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی، ستاره های فوتبال برای عیادت پروین به بیمارستان کسری رفتند. علی کریمی اولین نفری بود که بر بالین اسطوره قرمز ها رفت. علی کریمی در عیادت از علی پروین از او خواست تا هرچه سریع تر به بهبودی کامل برسد تا بیش از این اهالی فوتبال و به خصوص پرسپولیسی ها نگران حال او نباشند. کریمی به پروین تاکید کرد که همگی نگران حال و احوال او هستند. علی کریمی که از نحوه مراسم تشییع هادی نوروزی ناراحت بود از علی پروین خواست تا مراقب سلامتی خود بوده و با مرخص شدن از بیمارستان هرچه سریع تر به نگرانی اهالی فوتبال پایان دهد.

بعد از کریمی این عادل فردوسی پور بود که به عیادت پروین رفت. او که لباس بازیکن مورد علاقه اش، لوییز سوراز را بر تن کرده بود حسابی سوژه کارکنان بیمارستان شد. فردوسی پور به علی پروین گفت که وقتی خبر را شنیده نگران شده است و هوادارن پرسپولیس و فوتبال ایران حتی طاقت دیدن علی پروین در بیمارستان را ندارند. نکته جالب این دیدار استفاده فردوسی پور برای برنامه اش بود. فردوسی پور از علی پروین خواست تا در برنامه ۹۰ حضور پیدا کند و پروین برای حضورش شرط گذاشت. پروین از فردوسی پور خواست تا به او در برنامه ۲ ساعت زمان بدهد تا بتواند تمام حرف هایش را بزند. در ادامه پروین به فردوسی پور گفت: مطمئنی پس از این که حرف هایم را زدم برنامه ات تعطیل نمی شود؟

به غیر از حضور فردوسی پور و کریمی در بیمارستان بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس تلفنی جویای احوال اسطوره این باشگاه شدند. محمد دادکان یکی از افرادی بود که در تماس تلفنی برای علی پروین آرزوی سلامتی کرد و به علی پروین گفت: فوتبال ایران شاگرد شماست و وقتی که چنین اتفاقاتی برای شما می افتد، همه بیمار و ناراحت می شویم.

نکته عیادت ستاره ها از علی پروین این بود که پروین به کسی اجازه نداد از او عکس بگیرد. پروین همواره در این سال ها هرگاه پایش به بیمارستان باز می شد نگذاشت عکسی از امنتشر شود.                        

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.