سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است مقصر اصلی شکست تیمش مقابل سایپا نحوه داوری بوده است.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ پس از شکست تیمش مقابل سایپا در نشست خبری، اظهار کرد: امروز تمام بازیکنانم خوب بازی کردند و هیچ اعتراضی نسبت به عملکرد آن‌ها ندارم. آنقدر تجربه دارم که بگویم ما از دقیقه یک علیه داور مسابقه هم بازی می‌کردیم. متاسفم از اینکه داور مسابقه بازیکن سایپا را دقیقه ۴۰ اخراج نکرد. البته اگر داور بازیکن آن‌ها را هم اخراج می‌کرد باز هم آن‌ها ۱۱ نفره بودند، چون داور به نفع سایپا سوت می‌زد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان، افزود: مقصر اصلی در شکست ما نحوه داوری بود. نیمه دوم داور مسابقه چند سوت اشتباه هم داشت و علیه تیم ما بود. البته در دو ضدحمله هم فرصت خوبی برای گلزنی داشتیم که داور می‌توانست آوانتاژ اعلام کند اما این کار را نکرد.

اسکوچیچ خطاب به داور مسابقه گفت: اگر می‌خواهید از ما دزدی کنید، بهتر است جنتلمنانه این کار را بکنید، نه اینکه از دقیقه یک بازی علیه تیم ما سوت بزنید. ما مشکلات تیم خودمان را می‌دانیم اما به اینجا نیامده‌ایم که کسی ما را احمق فرض کند. داور مسابقه باید به من بگوید که چرا بازیکن حریف را اخراج نکرد. حتی می‌تواند از کمک داور مسابقه سوال کند که ببیند حرف من درست است یا خیر، این برای من شرم‌آور است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت‌هایتان علیه داوری، آیا نگران محرومیت نیستید، گفت: بار اولی است که درباره داوری صحبت می‌کنم اما این‌قدر موهایم سفید شده که اجازه ندهم کسی مرا احمق فرض کند. من از فدراسیون فوتبال می‌خواهم که به داورانش آموزش بدهد که چه زمانی باید به بازیکن کارت قرمز نشان بدهد. داور مسابقه کاملا آگاه بود و از فاصله سه متری صحنه را دید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شعار هواداران علیه خودش و اینکه خواستار برکناری‌اش شده‌اند، گفت: در فوتبال افرادی هستند که هوادار شما هستند و در مقابل افراد دیگری هم هستند که شما را نمی‌خواهند. باید بگویم زمانی که فولاد را درست و از این وضعیت خارج کنم از این تیم می‌روم. ابتدا باید فولاد را از این وضعیت خارج کنم و بعد می‌روم، اما من به کسی اجازه نمی‌دهم وقتی تیمم خوب بازی می‌کند، این‌گونه با بازیکنانم برخورد کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )