سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با تمرکز کامل به هند می‌رویم تا با کسب سه امتیاز به ایران برگردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش پیش از سفر تیم ملی فوتبال کشورمان به هند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی ما دو نیمه داشت که نیمه اول آن دیدار ما با گوام و نیمه دومش با هند خواهد بود. ما با تمرکز کامل به هند می‌رویم تا با کسب سه امتیاز به ایران برگردیم.

وی مهمترین هدف تیمش را صدرنشینی در گروه D مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۱۹ قبل از بازی با عمان خواند و افزود: می‌دانیم که عمان هم به گوام سفر می‌کند و بازی دشواری خواهد داشت، اما هدف من این است که تیمم را در شرایط خوبی قرار دهم، چون می‌خواهیم بعد از بازی با هند و کسب سه امتیاز به صدر جدول گروه‌مان برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه دیدار مقابل گوام تمام شده است، خاطر نشان کرد: بازی هند مقابل عمان را دیدم، اما این بازی هم دیگر تمام شده است. عمان بازی دشواری را مقابل هند برگزار کرد و مطمئناً اگر در ۲۰ ثانیه اول موفق به گل زدن نمی‌شد اکنون داستان فرق می‌کرد.

کی‌روش در خاتمه تصریح کرد: مهمترین موضوع این است که تیم ما آماده شده است و سردار آزمون، وریا غفوری و سیدجلال حسینی به خوبی ریکاوری کرده‌اند. امیدواریم با این شرایط و آمادگی تمام بازیکنان به نتیجه خوبی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.