رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کی‌روش نباید خود را درگیر مسائل غیر فنی کند، گفت: او تنها می تواند درباره مسائل فنی نظر بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی با بیان این مطلب افزود: در تمرین آخر تیم ملی حضور پیدا کردم تا هم کی‌روش و هم بازیکنان را ببینم و در خصوص برخی موارد با سرمربی تیم ملی صحبت کنم و برای آنها در این سفر آرزوی موفقیت و پیروزی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش ناراحت است؟ گفت: او اصلا ناراحت نیست و تنها استرس بازی با هند دارد و این هم طبیعی است، او می‌خواهد در این دیدار هم موفق شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که تیم ملی سفری طولانی تا بنگلوی خواهد داشت، گفت: متاسفانه الان شرایط به گونه‌ای است که باید به بنگلوی برویم و این بسیار سخت و طاقت فرسا است و کمی دور از شرایط حرفه ای است اما مجبوریم این کار را انجام دهیم و در بنگلوی بازی کنیم.

کفاشیان در خصوص اینکه کی روش در خصوص مسائل غیر فنی صحبت کرده است، گفت: ما به کی روش گفته ایم که فقط در خصوص مسائل فنی صحبت کند و حق ندارد غیر از آن صحبتی به میان بیاورد و باید تمام فکرش را برای موفقیت تیم ملی بگذارد.

وی در پاسخ به این سوال که کاشانی گفته فدراسیون با تیم امید تعامل ندارد، گفت: به اعتقاد من این تعامل به خوبی وجود دارد و کاشانی مرد پخته و باتجربه ای است و آنقدر در کارش تبحر دارد که عزم خود را جزم کرده است تا تیم امید به المپیک صعود کند اما باید بپذیریم که اولویت اول ما با توجه به مقدماتی جام جهانی و ملت های آسیا، تیم ملی بزرگسالان است اما ما در کنار تیم امید هم هستیم و از این تیم حمایت می کنیم.

وی درباره اینکه آیا تیم ملی در امارات اردو خواهد زد یا نه؟ گفت: قبل از دیدار با عمان در امارات اردو خواهیم زد و بعد به مصاف تیم عمان خواهیم رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.