مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در مقابل تیم هند سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کاوه رضایی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی در خصوص حضورش در این تیم و شرایطی که دارد، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که اکنون عضو تیم ملی هستم. در تیم ملی و در تمام پست‌ها رقابت بسیار سختی بین بازیکنان وجود دارد و همه تلاش می‌کنند تا به تیم ملی کمک کنند. تلاش من هم برای همین است و امیدوارم بتوانم به تیم ملی فوتبال کشورم کمک کنم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که به عنوان یکی از مهاجمان تیم ملی به نظر می‌رسد کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب داشته باشد، چرا که بازیکنان خوبی در این پست هستند، گفت: همان‌طور که گفتم رقابت در تمام پست‌ها سخت است، به خصوص بین مهاجمان تیم ملی رقابت بالایی وجود دارد. من هم تلاش می‌کنم تا بتوانم در ترکیب قرار بگیرم. این موضوع هم تازه نیست و همیشه رقابت در تیم ملی وجود داشته است. ما هم باید تلاش کنیم کم‌کم به شرایط خوبی برسیم.

مهاجم تیم فوتبال کشورمان در خصوص دیدار این تیم مقابل هند تصریح کرد: بازی مهمی مقابل هند خواهیم داشت. صبح امروز فیلم بازی‌ هند را دیدیم و متوجه شدیم که تیم جنگنده‌ای است. باید سعی کنیم با همراهی و همکاری بازیکنان جوان و با تجربه سه امتیاز این بازی را بگیریم تا به صدر جدول برسیم. سه امتیاز دیدار مقابل هند و صدرنشینی‌مان در گروه کمک می‌کند تا آرامش بیشتری در دیدارهای آتی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.