قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال فردا برای خسوس ارسال می‌شود تا او روز دوشنبه پاسخ مسئولان را بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از اینکه حضور وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال منتفی شد بار دیگر کمیته فوتسال به سمت خسوس کاندلاس رفت تا این سرمربی اسپانیایی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی متقاعد کند. کاری که برای چندمین بار صورت می‌گیرد و مسئولان کمیته فوتسال با وجود منتفی دانستن حضور خسوس اما بار دیگر وارد مذاکره با او شدند.

گویا ناز آقای پروفسور هم جواب داده چرا که مسئولان کمیته فوتسال با ۳ تغییری که در قرارداد خسوس اعمال کردند متن جدیدی را فردا برای او ارسال خواهند کرد. با توجه به اینکه فردا (یکشنبه) در اروپا روز تعطیلی است قرار است خسوس دوشنبه این قرارداد را مورد ارزیابی قرار دهد و با محل کار خود آن را در میان بگذارد تا به مدت یک سال مرخصی بگیرد.

در صورتی که خسوس پاسخش به متن قرارداد مثبت باشد روز پنجشنبه ۱۹ شهریورماه وارد ایران خواهد شد و کارش را در تیم ملی کشورمان آغاز می‌کند.

یکی از تغییراتی که در قرارداد خسوس اعمال شده است تغییر دستمزدش از دلار به یورو بوده است به طوری که قرار است ماهانه ۱۰ هزار یورو به او پرداخت شود، همچنین در قرارداد او ذکر شده که در صورت فسخ از سوی فدراسیون فوتبال تمامی حقوق یک ساله او پرداخت شود. آقای پروفسور همچنین درخواست داشته که قراردادش برطبق اصول فیفا نوشته شود که این مورد نیز از سوی کمیته فوتسال اجرایی شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.