آخرین تمرین تیم ملی ایران پیش از سفر به هند در دو قسمت عصر امروز در کمپ تیم‌های ملی فوتبال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با هند از هفته چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می‌کند، از ساعت ۱۷ امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی پیگیری کرد.

این تمرین در دو قسمت و به این ترتیب برگزار می‌شود که ابتدا ملی‌پوشان ۵۰ دقیقه در سالن به کارهای کششی و بدنی و استقامتی خواهند پرداخت و قرار است در مرحله دوم از ساعت ۱۸ در زمین چمن کمپ کارهای تاکتیکی را آغاز کنند.

همچنین طبق برنامه قبلی تیم ملی پس از تمرین در زمین کمپ راهی استخر هتل المپیک شده و ملی‌پوشان پس از ریکاوری تمرین برای پرواز به هند راهی فرودگاه امام خمینی خواهند شد.

*حدود ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه ابتدا کی‌روش وارد کمپ تیم‌های ملی شد و این در حالی است که طی روزهای گذشته همواره سرمربی تیم ملی همراه با شاگردانش به اتوبوس به محل تمرین می‌آمد و دستیارانش زودتر برای طراحی تمرینات راهی ورزشگاه یا کمپ می‌شدند که امروز این روال تغییر کرده و ابتدا کی‌روش به کمپ تیم ملی آمد. این در حالی است که دستیاران کی‌روش که امروز همراه با اتوبوس تیم ملی به کمپ آمده بودند زمان تمرین ملی‌پوشان در سالن، راهی زمین چمن شده تا مراحل تمرین را آماده کنند.

*کی‌روش امروز به عنوان اولین نفر از کادر فنی و قبل از بازیکنان راهی سالن شد و سپس اتوبوس بازیکنان ساعت ۱۷ به کمپ رسید و ملی‌پوشان یک به یک وارد سالن تمرین آکادمی ملی فوتبال شدند.

*نکته جالب اینکه قبل از ورود ملی‌پوشان به هتل آنها با حسین لطفی سرمربی تیم‌های ملی رده‌های پایه در دوره‌های گذشته ملاقات کرده و با او به خوش و بش گرمی پرداختند.

*در حالی که ۲۰ دقیقه از تمرین گذشته بود درهای سالن تمرین باز شد و خبرنگاران راهی بخشی از سالن شده تا تمرین را از نزدیک ببینند.

*در حالی که ملی‌پوشان در حال زدن وزنه و مشغول کارهای بدنی بودند، کی روش در گوشه‌ دیگر سالن در حالی که نشسته بود به برنامه‌ریزی‌های دیدار مربوط به هند مشغول بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.