با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، لیست هزینه تیم‌ها مشخص شده است. در این لیست اعداد و ارقام باورنکردنی خواهید دید.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه قصد داریم ۱۰ باشگاه پرخرج و پر هزینه این فصل فوتبال اروپا را معرفی کنیم. باشگاه هایی که با بریز و بپاش‌های خود، حسابی پول خود را به رخ حریفان کشیدند.

۱ - منچستر سیتی/ شیخ منصور، بعد از چند فصل دوباره دست به جیب شد و تمام مهره‌های فوق‌العاده بازار را جمع کرد. رحیم استرلینگ، اوتامندی و کوین دی‌بروین شکارهای فوق‌العاده عقاب‌های آبی آسمان منچستر بودند. ۲۰۳ میلیون یورو، مجموع خرج‌کردهای منچستر سیتی در تابستان ۲۰۱۵ بوده است.

۲ - والنسیا/ شکارهای جوان و فوق‌العاده این تیم، خرچ زیادی روی دست مالکان این باشگاه اسپانیایی برای تقویت باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان گذاشته است. خفاش ها با مجموع ۱۴۱ میلیون یورو، سورپرایز این فصل نقل و انتقالات بوده اند.

۳ - منچستر یونایتد/ اد وودوارد هر چند در رسیدن به اهداف بزرگ باشگاه همچون راموس، بیل، اوتامندی و مولر دست پیدا نکرد، اما همان خریدهای جوان، همچون مارسیال و ممفیس دپای، ۱۴۰ میلیون یورو خرج برای شیاطین سرخ داشت.

۴ - اتلتیکو مادرید/ موفقیت‌های اخیر این باشگاه، تشک‌سازان مادرید را تبدیل به تیمی قدر در نقل و انتقالات کرده است. خریدهایی که جکسون مارتینز بزرگ‌ترینشان بود باعث شد تا این تیم در این تابستان ۱۳۹ میلیون یورو هزینه کند.

۵ - یوونتوس/ بانوی پیر تورین در این تابستان، آرتورو ویدال، آندرا پیرلو و کارلوس توز را از دست داد. بیانکونری برای پر کردن خلا این ستاره‌ها، مجبور شد ۱۲۷ میلیون یورو هزینه کند. افرادی هم‌چون دیبالا، هرنانس، کواردادو و مانزوکیچ از بازیکنان مطرح یووه در نقل و انتقالات بوده‌اند.

۶ - پاری‌سن‌ژرمن/ ناصرالخلیفی پس از دو فصل دوباره سر کیسه را شل کرد و این بار ۱۱۶ میلیون یور برای پاری‌سن‌ژرمن خرج کرد. آنخل دی‌ماریا بزرگ‌ترین خرید این تیم در تابستان ۲۰۱۵ است.

۷ - لیورپول/ لک لک های آنفیلد پس از ناکامی فصل گذشته، دوباره دست به کار شدند و این بار ۱۱۲ میلیون یورو برای تقویت تیم خود خرج کردند. بنتکه و لازار مارکویچ از خرید‌های پر سر و صدا این تیم بودند.

۸ - آث میلان/ ۹۱ میلیون یورو، رقمی‌است که سال‌های سال از تیم اول شهر میلان دور بود. آن ها این فصل برای بازیابی اقتدار خود، بازیکنان خوبی همچون کارلوس باکا را جذب کرده‌اند.

۹ - رئال مادرید/ کهکشانی‌ها یکی از کم خرج ترین تابستان‌های خود را پشت سر گذاشتند. دانیلو و کواچیچ شاید مهم‌ترین خرید این باشگاه در تابستان این فصل بودند. تابستانی با تنها ۸۹ میلیون یورو خرج‌کرد برای پول‌دار ترین باشگاه جهان.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.