بررسی حاشیه‌های ایجاد شده گذشته توسط بازیکن عراقی استقلال نشان می‌دهد که اخراج او در ادامه رقابت‌ها به سود آبی‌پوشان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر،  انگلیسی‌ها ضرب المثلی دارند که می‌گوید: «زمان بهترین قاضی است». حالا و پس از پنج سال شاید بتوان گفت که اخراج کرار در آن دیدار که با جباری وسط زمین استقلال درگیر شد، تصمیم به جا و درستی بوده است، آنهم کراری که تنها در این دو سال گذشته باید ده بار از استقلال اخراج می‌شده و نشده است.

پنج  سال قبل وقتی فتح‌الله زاده کرار را اخراج کرد با وجود آنکه جباری، تیموریان، کیانوش رحمتی و... مصدوم شده بودند، استقلال قهرمان جام حذفی ایران شد و در لیگ هم تنها دو امتیاز تا قهرمانی کم آورد.

این روزها حتی هواداران استقلال هم به سان برخی از اعضای هیات مدیره و معاونان می‌خواهند کرار اخراج شود و البته پرویز مظلومی نمی‌خواهد چنین اتفاقی رخ بدهد.

اما سود اخراج کرار برای استقلال چیست؟ و چرا کارشناسان می‌گویند اخراج کرار به سود استقلال است؟ این نکات را ببینید:

۱- نگه داشتن کرار با این وضعیت که با تبعیض مواجه شده اتحاد تیمی و روح یکدست و رزمنده را میان بازیکنان از بین می‌برد و آنها تصور می کنند کرار برای مربی‌شان تافته ای جدا بافته است و مظلومی روی آنها حساب ویژه‌ای باز نکرده است.

۲- استقلال باید تا آخر فصل به او کلی دلار بدهد که در بی‌پولی این روزهای باشگاه و البته با عدم آمادگی بدنی و فنی کرار اتفاق بدی برای این تیم محسوب می‌شود.

۳- تمرکز کادر فنی تا آخر فصل با تردید مواجه می‌شود و آنها مدام نگران تلخ‌کامی های کرار هستند.

۴- کادر فنی استقلال هرگز نمی‌تواند مطمئن باشد که برای دیدار رو برو کرار را در اختیار دارد، ممکن است کرار تمام هفته در ذهن مربی در ترکیب اصلی باشد و تمرین‌ها برحسب او تنظیم شود اما شب آخر در اردو قهر کند و برود و دست مربی را در پوست گردو بگذارد.

۵- کرار حتی قابلیت این را دارد که در صورت نیاز حتی پیش از دربی کارت زردی بگیرد و به تیم ملی کشورش بپیوندد. محرومیت پس از درگیری با داور یا مصاحبه علیه فوتبال ایران پیشکش.

با این توضیح ها شاید باید استقلال امروز هم دوباره کرار را از تیم کنار بگذارد البته ایده دیگری هم هست که می گوید همه امکانات لازم را برای کرار فراهم کنید و پولش را بدهید و آماده اش کنید تا به کار استقلال بیاید، نکته اما اینجاست که چهار جلسه محرومیت سال قبل کرار به دلیل درگیری با داور بود و پیچاندن دربی رفت هم به دلیل تیم ملی عراق؛ در نتیجه نمی توان به صورت قطعی گفت که او حتی اگر پولش را بگیرد هم تا آخر فصل برای استقلال مفید فایده خواهد بود، لااقل تاریخ و آمار چنین می گویند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )