سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید از تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب نشدنش به عنوان سرمربی تیم ملی ناراحت نیست.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تساوی تیم تاسیسات دریایی برابر حفاری اهواز در هفته هشتم لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار کرد: حفاری همیشه یکی از تیم‌های خوب فوتسال ما بوده و بازی در اهواز هم سخت است. ما بازی سنگینی با حفاری داشتیم و حتی می‌توانستیم پیروز شویم ولی مریضی هفته گذشته بازیکنانمان اثر خودش را نشان داد و در نهایت با دریافت دو گل، بازی با نتیجه تساوی ۴ به ۴ تمام شد.

وی افزود: در دقایقی که دو گل خوردیم، اسیر احساسات شده بودیم. در هر صورت نتیجه بازی هر چه که بود تمام شده و باید از الان به فکر بازی سخت هفته بعد با تیم مقاومت البرز باشیم. امروز (شنبه) به بازیکنان استراحت داده‌ایم و از فردا تمرینات را شروع خواهیم کرد.

سرمربی - بازیکن تاسیسات درباره جلسه هفته گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و مخالفت با حضور همزمان او در تیم ملی و تاسیسات، تصریح کرد: اصلا برایم مهم نیست. من به تیم تاسیسات تعهد داشتم و وقتی امضای من و مدیر تاسیسات دریایی پای قرارداد می‌آید، باشگاه باید جوابگو باشد. پاسخ مسئولان باشگاه هم این بود که به شمسایی نیاز داریم. به هر حال این حق طبیعی هیات رئیسه است که هر فردی را که دوست دارد، انتخاب کند.

شمسایی با بیان اینکه نمی‌توانست تیم تاسیسات را رها کند، خاطرنشان کرد: من اصلا از اینکه به عنوان مربی تیم ملی انتخاب نشدم، ناراحت نیستم. اتفاقا خوشحالم که به اصل و اصولم پایبند بوده‌ام و تا آخرین لحظه پای حرف و تعهدم ایستادم. البته باید بگویم که کار کردن در تیم ملی برای همه افتخار است ولی وقتی شما به اصول خود پایبند هستید، حتی وقتی که به جایی نرسید، آدم موفقی خواهید بود.

«آیا برای حضور در تیم ملی همانند خیلی دیگر از تصمیم‌هایتان استخاره‌ای نداشتید؟» سرمربی تاسیسات در پاسخ به این سئوال، گفت: وقتی رئیس من قبول نکرد که تیم تاسیسات را رها کنم، دیگر به استخاره نرسید. من استخاره را زمانی انجام می‌دهم که دو دل باشم ولی اینجا چنین بحثی نبود چون مسئولان باشگاه می‌خواستند من در تاسیسات بمانم.

شمسایی افزود: منوچهری (رئیس شرکت تاسیسات دریایی) به افتخاری گفته بود که ما برای باشگاه برنامه ریزی کرده‌ایم و اگر رابطه من با شمسایی نبود شاید به این ورزش نگاه نمی‌کردم. وقتی گفته بودند وحید نباید در تاسیسات باشد، دل خیلی از بازیکنان ما خالی شده بود و نگران بودند. با این حال من آدمی نیستم که نامردی کنم و با کش و قوس به تیم ملی بروم تا هم تاسیسات ضرر کند و هم تیم ملی. از روز اول هم گفته بودم کاری نمی کنم که باشگاه یا تیم ملی ضرر کند.

وی درباره بازگشت کمیته فوتسال به خسوس کاندلاس هم یادآور شد: من در مورد فرد صحبت نمی‌کنم. با خودم عهد بسته‌ام که دیگر دراینباره حرف نزنم. فقط خدا کند هر چه که هست زودتر حل شود.

شمسایی در پایان تاکید کرد: من تمام برنامه‌های تیم ملی و اردوهای مورد نیاز را در اختیار فدراسیون قرار داده بودم ولی اصلا از تصمیم هیات رئیسه ناراحت نیستم. خیر و صلاح من در این بوده است. همیشه از خدا می‌خواهم خیر و صلاح مرا خودش تعیین کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.