مربی تیم فوتبال امید می‌گوید درخشش بازیکنان این تیم در دیدار برابر گوام نشان می‌دهد کادر فنی امید کارشان را به خوبی انجام داده‌اند.

به گزارش ایسنا، طباطبایی با اشاره به برگزاری تمرینات تیم امید در هلند اظهار کرد: تمرینات تیم بر اساس استراتژی و هدفی که دنبال می‌کنیم، طراحی شده و در سطح بالایی برگزار می‌شود که رضایت کادرفنی و بازیکنان را در پی داشته است.

مربی تیم فوتبال امید درباره برتری پرگل در نخستین دیدار تدارکاتی اردوی هلند برابر یکی از تیمهای دسته یکی این کشور گفت: بازی خیلی خوبی بود و به خصوص در نیمه نخست بازیکنان ما فوق العاده حساب شده و با برنامه در زمین ظاهر شدند و دستورات کادر فنی را به بهترین شکل در زمین پیاده کردند. اما در نیمه دوم به خاطر تغییر شرایط بازی حریف ما هم مجبور به تغییر استراتژی شدیم و در مجموع شرایط بازی متفاوت با نیمه اول شد اما در مجموع بازیکنان ما نمایش خوبی مقابل حریف هلندی داشتند و روند رو به رشد تیم کاملا مشهود بود.

طباطبایی در خصوص پر گل بودن برتری تیم امید و هماهنگی تیمی در این دیدار گفت: خوشبختانه در این دیدار علاوه بر این که از موقعیت‌های گلزنی به خوبی استفاده کردیم، در کارهای ترکیبی دو، سه و چهار نفره هم بارها موفق نشان دادیم که بسیار امیدوار کننده بود. البته نقاط ضعفی هم در این دیدار داشتیم که قطعا باید روی آن‌ها بیشتر کار کنیم تا برطرف شود.

طباطبایی درباره درخشش آزمون و ترابی در دیدار مقابل گوام که موفق به گلزنی هم شدند، اظهار کرد: قطعا چنین موفقیتی را باید به فال نیک گرفت و امیدواریم که این روند موفق بازیکنان امید در تیم ملی بزرگسالان ادامه داشته باشد. قطعا بازیکنان تیم امید به خوبی می‌دانند که آینده سازان فوتبال ایران هستند و باید نهایت تلاششان را برای سربلندی نام ایران انجام دهند.

وی افزود: زمانیک ه تیم امید را تحویل گرفتیم، کادر فنی برنامه‌ریزی دقیقی را انجام داد تا از کل ظرفیت فوتبال ایران استفاده کنیم و استعدادهای جدیدی کشف شوند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و توانستیم بازیکنانی را به فوتبال ایران معرفی کنیم که در حال حاضر به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شوند و ما بابت این اتفاق و اینکه کارمان را به درستی انجام دادیم واقعا خوشحال هستیم.

طباطبایی در پایان خاطر نشان کرد: ابتدا باید از تمامی باشگاه‌ها تشکر کنم که همکاری خوبی با تیم امید داشتند و بازیکنانشان را در اختیار ما گذاشتند تا بتوانیم با تمامی نفرات این اردو را برگزار کنیم. ضمن اینکه باید بابت این اتفاق مهم ابراز خوشحالی کنم که فوتبال ما متوجه اهمیت و ارزش فوتبال پایه شده است چراکه قطعا اگر فوتبال پایه ضعف و سستی داشته باشد، تیم ملی بزرگسالان هم دچار چالش می‌شود و از داشتن بازیکنان جوان و با انگیزه محروم می‌ماند بنابراین بها دادن به تیم‌های پایه نونهالان، جوانان، نوجوانان و امیدها می توان آینده فوتبال ایران را تضمین کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.