تیه ری آنری فوتبالیست محبوب فرانسوی که سال‌ها در بریتانیا توپ زد، پیام تسلیتی برای قربانیان سانحه هوایی شروهام فرستاد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی‌میل، تیه‌ری آنری با ارسال یک پیام ویدیویی احساسی به باشگاه فوتبال ورتینگ یونایتد تسلیت گفت. دو تن از بازیکنان این باشگاه به نام  متیو گریم ساتون و جیکوب شیلت در این سانحه درگذشتند و مراسم تشییع جنازه‌شان قرار است روز چهارشنبه برگزار شود.

چارلی گیلمور ۱۶ ساله که عضو تیم زیر ۱۸ سال آرسنال و از ساسکس است، این خبر را به آنری بازیکن سابق تیم آرسنال داد.

او در پیام ویدیویی خود گفت: سلام بر شما. واقعا شرایط متفاوتی است. نمی دانم دارید چه کار می‌کنید، اما می‌خواهم بدانید که فکر ما با شماست. تسلیت مرا بپذیرید. بهترین آرزوها را برای شما دارم، با عشق فراوان.

آنری دستیار مربی چارلی در تیم جوانان آرسنال است. برادر چارلی بازیکن تیم ورتینگ یونایتد است.

چارلی گفت: این دو بازیکن کشته شده از تیم برادر من بودند، تیمی که بیشترشان طرفدار آرسنال هم هستند و فکر کردم اگر آنری بداند، می‌تواند تاثیرگذار باشد. به همین دلیل موضوع را برای او تعریف کردم و او هم بلافاصله عکس‌العمل نشان داد و خواست به نوعی در این ماجرا حضور داشته باشد.

این بازیکن جوان می‌گوید با تاثیری که این رویداد بر برادر من گذاشت، من هم دچار شوک شده بودم و دلم می‌خواست به نوعی از این دو پسر درگذشته تقدیر شود.

آنری در کنار پیام تسلیتی که فرستاد، چند کفش امضا شده‌اش را هم اهدا کرد تا برای برگزاری مراسم یادبود این دو جوان پول جمع شود. قیمت این کفش‌ها حداقل باید ۵ هزار پوند باشد.

نیل گری سرمربی ورتیگ یونایند با تجلیل از این رفتار آنری گفت: این که چنین اسطوره‌ای وقت بگذارد و برای دو بچه ما جیکوب و مت  پیام بفرستد، خیلی زیباست. هم برای همه علاقه‌مندان به فوتبال و هم برای همه مردم.

جان تری و ژوزه مورینیو هم پیش از این برای کشته شدن این دو نوجوان در سانحه سقوط هواپیما پیام تسلیت فرستاده بودند.

این سانحه بر اثر سقوط یک هواپیمای جت که داشت پروازی نمایشی انجام می‌داد رخ داد . هواپیمای جت در نمایشگاه هوایی شروهام مشغول پرواز آکروباتیک بود که کنترلش را از دست داد و در جاده نزدیک برایتون سقوط کرد. تعداد کشته شدگان ابتدا ۶ تن اعلام شد که بعد به ۱۱ تن افزایش یافت. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.