سرمربی تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران گفت: تقریبا تیم اصلی را شناسایی کردیم و برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا تغییرات چندانی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی نوجوانان ایران روز گذشته در ادامه اردوی آماده سازی خود به مصاف تیم مقاومت رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

حمید علیدوستی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد تیم ملی نوجوانان در مسابقه دیروز گفت: خدا را شکر بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و از وضعیت تیم راضی هستیم. در فرصت کم باقی مانده تا شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا باید تیم را در همین فرم آماده نگه داریم تا بازیکنان بتوانند در شروع مسابقات‌ عملکرد خوبی داشته باشند. در حال حاضر از میزان آمادگی بازیکنان رضایت کامل داریم.

وی در مورد برنامه‌ تیم ملی نوجوانان تا شروع مسابقات مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا، تصریح کرد: در اردوهایی که پیش رو داریم سعی می‌کنیم در تمرینات به مرور کارهای تاکتیکی بپردازیم و یکی دو بازی دوستانه مثل مسابقه مقابل مقاومت برگزار کنیم. در فرصت باقی‌مانده از لحاظ روحی و روانی هم روی تیم کار می‌کنیم تا بازیکنان با انرژی مضاعف در مسابقات حاضر شوند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد اینکه آیا لیست نهایی خود برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا را انتخاب کرده است، گفت: تقریبا همین تیمی که در اردوی فعلی حضور دارد به مسابقات می‌رود و تغییر چندانی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی نوجوانان ایران در گروه ششم رقابت‌های مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا از ۲۵ الی ۲۹ شهریور در شهر تبریز به مصاف هند، لبنان و بحرین می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.