سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه روی موفقیت تیمش در جام حذفی حساب کرده، گفت: درست نیست بازیکن‌ ما را به اردوی تیم‌ ملی می‌برند و شب بازی برمی‌گردانند. متاسفانه تعاملی با باشگاه‌ها نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز مظلومی پس از تساوی عصر امروز جمعه تیمش برابر نیروی زمینی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشحالم شرایط لازم مهیا است که تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته باشیم. ضمن اینکه باید بگویم اردوی خوبی در تهران داشتیم که این ۱۰ روز، بازیکنان تمرینات پرفشاری را پشت سرگذاشتند.

وی ادامه داد: امروز آخرین بازی تدارکاتی استقلال در اردوی تهران بود که گرفتگی بدن‌های نفرات تیم در این بازی طبیعی بود. اگر بدن‌های آنها نمی‌گرفت، مشخص می‌شد در این اردو از نظر بدنی عملکرد خوبی نداشتیم اما در مجموع فشار زیادی به آنها آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه با تشکر از مسئولان این باشگاه که در شرایط نه چندان مناسب مالی زمینه برگزاری این اردو را فراهم کردند، افزود: متاسفانه در این اردو ۷-۸ بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم، چند بازیکن‌مان در اردوهای تیم‌های ملی بزرگسالان و امید بودند، یک بازیکن‌مان به ارمنستان رفته و وضعیت ریوالدو هم برای حضور در تمرینات مشخص نبود. در نهایت با همین نفرات هم اردوی خوبی برگزار کردیم.

وی در مورد برگزاری دیدار استقلال در جام حذفی هم خاطرنشان کرد: بازی‌مان با نفت را برداشتند زیرا ملی‌پوشان را گرفتند اما سوالم این است آیا مسابقات جام حذفی، یک رقابت رسمی نیست؟. متاسفانه درحالیکه بازیکنان‌مان در اردوهای تیم امید و بزرگسال حضور دارند، برنامه جام حذفی را اعلام می‌کنند.

پرویز مظلومی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: درحالیکه پنجشنبه بازیکنان را تحویل‌مان می‌دهند، ما باید برای بازی روز جمعه از آنها چگونه استفاده کنیم چه کار کنیم؟. مگر در دوره‌های گذشته، تیم‌های ناشناخته در جام حذفی مقابل تیم‌های مدعی پیروز نشدند که بگوییم حریف‌مان در این جام ضعیف است.

وی اضافه کرد: اگر در مسابقه خود در جام حذفی ببازیم از جام کنار می‌رویم، آنهم درحالیکه حساب ویژه‌ای روی این جام باز کرده‌ایم اما اگر در لیگ ببازیم، باز هم فرصت جبران داریم. ضمن اینکه بنده با حبیب کاشانی صحبت کردم و گفتم در شرایطی بازیکنان خود را به تیم امید می‌گذاریم که برای ما در جام حذفی بازی نگذارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین تاکید کرد: بازیکنان امید استقلال روز چهارشنبه می‌آیند و بازیکنان بزرگسال روز پنجشنبه زیرا قرار است به امارات رفته و از آنجا امور اداری برای دریافت ویزای جهت سفر به گوام را انجام دهند. چندین روز بازیکنان تیم ملی در اردو بودند، اما درست شب مسابقه با ما باید برای دریافت ویزا به امارات بروند، درحالیکه کی‌روش می‌توانست برای این موضوع، یک روز به همه آنها استراحت بدهد.

وی در ادامه به موضوع مهمی اشاره کرد: متاسفانه تعاملی وجود ندارد، باشگاهی مانند استقلال اینهمه با تیم ملی همکاری کرده، برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کند و برد آن برابر گوام را تبریک می‌گوید اما به جای اینکه با باشگاه‌ها همکاری کنند، چنین اقداماتی را انجام می‌دهند. این درست نیست بازیکن‌مان را به اردو ببرند و شب بازی برگردانند.

پرویز مظلومی در ادامه در نشست خبری خود، افزود: من و سایر اعضای کادرفنی دو بار به باشگاه رفتیم تا بتوانیم مطالبات‌مان را دریافت کنیم اما متاسفانه بدون گرفتن پولی باشگاه را ترک کردیم. هدفم بیشتر این است که کادر فنی تیم، اعم از پزشکی و تدارکاتی مبلغ قراردادهای خود را دریافت کنند، زیرا خودِ من برای پول به استقلال نیامدم و از روز اول هم با این باشگاه قرارداد سفید امضا کردم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی بازیکنان ۳۰ درصد از پولشان را دریافت کردند ولی تنها گروه کادر هستند که حتی یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند. امیدوار هستم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود، اگرچه می‌دانیم مشکلات مالی هم در استقلال و هم در تیم‌های دیگر وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه بیشتر از همه نگران بازیکنان خارجی تیمش است، یادآور شد: این بازیکنان برای دریافت پول به استقلال آمد‌ه‌اند و با توجه به دوری از کشور و خانواده، باید هر چه زودتر مشکل مالی آنان برطرف شود تا بدون دغدغه کارشان را ادامه دهند.

وی در خصوص غیبت ریوالدو نیز اینگونه توضیح داد: ریوالدو مدت‌ها است که مشکل دارد. درست است بخشی از قراردادش را گرفته، اما با توجه به اینکه قرار بوده برای وی خانه تهیه کنند و این اتفاق صورت نگرفته، او مصر است که از استقلال برود و نمی‌خواهد که در این تیم حضور داشته باشد. گرچه او حق نداشته در تمرینات شرکت نکند و ما به همین دلیل او را جریمه خواهیم کرد، اما او می‌گوید مشکل خانوادگی دارم و می‌خواهم برای همین مساله از ایران بروم.

مظلومی در خصوص خروج کرار از اردو و اخراج وی نیز اظهار کرد: به جرات می‌توانم بگویم او یکی از بهترین و پرتلاش‌ترین بازیکنان در اردو بود، اما مشکل اصلی او مسکن است و قرار بود برایش خانه‌ای آماده شود، اما این مساله انجام نشد. کرار خانه‌ای در کرج برای خود پیدا کرد و روز گذشته هم خانواده‌اش را به آنجا برده، اما این دلیل نمی‌شود که او بدون اجازه اردو را ترک کند.

وی اضافه کرد: برای من نظم و انضباط حرف اول را در استقلال می‌زند و هر کسی که بی‌نظمی کند، چه کاپیتان تیم و چه جاسم کرار باید در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد تا با او برخورد شود، اما من کسی را اخراج نخواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص اینکه بزرگی گفته است «ما از اول هم به مظلومی گفته بودیم که کرار مشکل درست می‌کند»، عنوان کرد: بزرگی حق ندارد در کار فنی تیم دخالت کند و این من هستم که در خصوص مسائل فنی صحبت می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که ایا کرار جاسم صبح امروز با فرزاد مجیدی درگیر شده؟، تصریح کرد: چنین چیزی صحت ندارد که کرار با او درگیر شده باشد و تنها آنها با یکدیگر بحث کردند. متاسفانه برخی‌ها کارهای کرار را خیلی بزرگ جلوه می‌دهند و می‌خواهند برای او حاشیه درست کنند.

مظلومی در پایان و در خصوص این که آیا استقلال در این فصل می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود؟، گفت: ما تلاش خود را انجام داده و سعی می‌کنیم تا آنجا که می‌توانیم برای موفقیت استقلال کوشش کنیم، اگرچه همه انتظار دارند که استقلال قهرمان شود، اما این مهم تنها با تلاش و کوشش به دست می‌آید و ما هم همراه با کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در پایان فصل قهرمان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.