رئیس کمیته فنی فوتسال با بیان اینکه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به وحید شمسایی خدمت کرده است، گفت: «خسوس کاندلاس» دوباره گزینه مربیگری تیم ملی شد چون افتخاری به مربیان ایرانی روی خوش نشان نداد.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و منتفی شدن حضور وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: بعد از آن جلسه من هیچ صحبتی انجام ندادم ولی اصلا از نتیجه جلسه راضی نبودم. تیم ملی فوتسال فرصت زیادی ندارد و حتی اگر یک روز هم از دست بدهد، خیلی ضرر کرده است. در هر صورت ما با شرایطی که بود، پذیرفته بودیم شمسایی سرمربی شود ولی هیات رئیسه تاکید داشت که این مربی نمی‌تواند به صورت همزمان در تیم ملی و باشگاه تاسیسات کار کند.

وی افزود: با این حال به نظرم این تصمیم به نوعی شخصیت شمسایی را نجات داد. کسانی که این تصمیم را گرفتند، بیش از هر شخص دیگری به شمسایی خدمت کردند چون اگر تمرکز شمسایی روی دو تیم بود، دچار مشکلات زیادی می‌شد. اگر این مربی در تیم ملی به مشکل می‌خورد، او را برای همیشه از دست می‌‌دادیم ولی حالا می‌تواند پخته‌تر شود و تا سالیان سال در خدمت تیم ملی باشد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره بازگشت به روی نام «خسوس کاندلاس» و احتمال ادامه همکاری این مربی اسپانیایی با تیم ملی، تصریح کرد: در جلسه هیات رئیسه صحبت از دیگر مربیان ایرانی هم شد ولی افتخاری مجددا بحث خسوس را مطرح کرد و گفت که بهترین گزینه این مربی است. افتخاری به سایر مربیان ایرانی روی خوش نشان نداد. این در حالی است که چند عضو هیات رئیسه مدافع مربیان ایرانی بودند.

ترابیان در پایان در پاسخ به این سئوال که «مذاکره با خسوس کاندلاس به کجا رسیده و آیا این مربی به ایران بازخواهد گشت یا خیر؟» گفت: فعلا که با این مربی مذاکره می‌کنند و نگفته‌اند که چه نتیجه‌ای داشته است. با این حال مانده‌ام که اگر خسوس قبول کند به ایران بیاید، می‌خواهد با چه روحیه‌ای کار کند. هرچند این مربی شناخت خوبی از بازیکنان دارد و کاملا به شرایط آشناست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.