برتری قابل انتظار قهرمان جهان، مهم‌ترین اتفاق شب دوم مقدماتی یورو ۲۰۱۶ بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مهم‌ترین بازی شب دوم مقدماتی جام‌ملت‌های اروپا( یورو ۲۰۱۶) آلمان در فرانکفورت ۳ بریک لهستان را شکست داد تا ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت به صدر جدول گروه چهارم رقابت‌ها صعود کند.

ماریوگوتزه در دقایق ۱۹ و ۸۲  و توماس مولر در دقیقه  ۱۲ گل‌های آلمان و رابرت لواندوفسکی، کاپیتان لهستان در دقیقه ۳۷ تنها گل میهمان را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی‌های گروه چهارم، گرجستان یک برصفر اسکاتلند کماکان ضعیف را شکست داد و جمهوری ایرلند با ۴ گل در زمین جبل‌الطارق کوچک به برتری رسید.

با این نتایج پس از آلمان ۱۶ امتیازی، لهستان ۱۴  و جمهوری ایرلند۱۲ امتیازی در رده‌های دوم وسوم گروه قرار گرفتند و اسکاتلند ۱۱، گرجستان ۶ و جبل‌الطارق بدون امتیازی در رده‌های بعدی ایستادند.

در بازی‌های گروه ششم، ایرلند‌شمالی ۳ بریک درخانه جزایرفارو پیروز شد، فنلاند یک بر صفر یونان میزبان، قهرمان یورو ۲۰۰۴ را شکست داد و به تیره‌روزی‌های تیم سرزمین افلاطون ادامه داد.

دربی شرق اروپا بین مجارستان و رومانی بدون گل خاتمه یافت.

در جدول گروه ششم، ایرلندشمالی ۱۶، رومانی ۱۵ و مجارستان ۱۲ امتیازی، اول تا سوم هستند وفنلاند با ۷، جزایرفارو با ۶ و یونان با فقط ۲ امتیاز در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

برای اولین بار در تاریخ، یک قهرمان سابق یورو در این مرحله از رقابت‌عای مقدماتی در گروهش آخر شده و حتی از کیسه گلی مثل جزایرفارو هم امتیاز کم‌تری اندوخته است.

در بازی‌های گروه نهم، دانمارک و آلبانی خوش‌فرم به تساوی بدون گل رسیدند و صربستان ۲ بر صفر ارمنستان را برد.

در جدول گروه نهم، پرتغال با ۱۲ ، دانمارک  و آلبانی شگفتی‌ساز با ۱۱  و صربستان( یوفا از این تیم ۳ امتیاز کسر کرده است) و ارمنستان با یک امتیاز اول تا پنجم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.