ستاره بلژیک به برد باارزش این تیم برابر بوسنی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال بایبل، بلژیک تیم دوم رده بندی فیفا که بهترین نسل تاریخ فوتبالی خودش را دارد زمانیکه در رده دوم رده بندی فیفا قرار دارد در دیداری خانگی موفق شد بوسنی را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا بوسنی از رسیدن به یورو ۲۰۱۶ باز بماند.

کوین دی بروین یکی از ستاره های تیم ملی بلژیک در این دیدار بود که یک گل زیبا به ثمر رساند و یک پاس گل نیز برای هم تیمی‌اش فراهم کرد.

او پس از این بازی گفت: بازی بسیار سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم. امیدهای آخر حریف بود به همین خاطر هر چه در توان داشت برابر ما به کار بست. مهم بود که در این دیدار به برتری برسیم و با حفظ جایگاه خود نسبت به ارتقاء آن اقدام کنیم.

دی بروین در ادامه گفت:این ۳ امتیاز کار ما را خیلی آسوده کرد و خیال ما را بابت صعود به یورو تقریبا راحت کرد. باید هر چه زودتر شکست برابر ولز را فراموش می کردیم و بهترین روش نیز پیروزی در این دیدار بود.

او افزود: بازی برابر بوسنی انرژی زیادی از ما گرفت چون خوب شروع نکردیم و فضای زیادی به آنها دادیم. باید پاسخ انتقادات را می دادیم به همین خاطر انگیزه زیادی برای درخشش داشتیم.

دی بروین با اشاره به بازی ضعیف تیمشان در برابر ولز گفت: مقابل بوسنی وضعیت دیگری داشتیم و با کسب این نتیجه دیگر وضعیت بحرانی نداریم. ما امروز به صعود به عنوان تیم نخست فکر می کنیم.

او درباره حضور در منچسترسیتی و جدا شدن از ولفسبورگ گفت: این انتقال مانند یک اپرای طولانی بود و من از انتقال خوشحال هستم ولی در حال حاضر توجهی به این موضوع نمی کنم چون به اندازه کافی در باره آن صحبت کرده‌ام فقط باید بگویم که باشگاه سیتی تلاش زیادی برای جذب من کرد و این باعث شد ارزش هایم را بدانم.

به گزارش ایسنا، بلژیک این هفته باید در دیداری خارج از خانه در انتخابی یورو ۲۰۱۶ در قبرس مقابل تیم ملی این کشور به میدان برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.