عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه مشکلات بازیکنان به زودی حل می‌شود، گفت: تا ۲ هفته آینده یک‌ونیم میلیارد به باشگاه استقلال تزریق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ سبک‌دست در حاشیه دیدار تدارکاتی عصر امروز تیم فوتبال استقلال و در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: امروز تنها آمده بودم تا تمرین بازیکنان را تماشا کنم و با دیدن خبرنگاران فهمیدم که باید در خصوص مسائل مالی نیز صحبت کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم مشکلات مالی استقلال را حل کنیم و اگر خدا بخواهد ظرف دو هفته آینده یک‌ونیم میلیارد به باشگاه پرداخت خواهیم کرد تا حدودی مشکلات را مرتفع کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که اعضای کادرفنی برای دریافت مطالبات‌شان دوبار به باشگاه آمده‌ اما پولی دریافت نکرده‌اند؟، ادامه داد: ما هم از این موضوع ناراحت هستیم و تلاش خود را به کار می‌بندیم تا هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنیم، زیرا می‌دانیم مشکلات مالی همین آرامش کادر فنی و بازیکنان را بهم می‌زند.

وی در خصوص لغو قرارداد شرکت حامی باشگاه به علت عدم پرداخت مطالبات باشگاه، اینگونه توضیح داد: قرار بود این شرکت بدهی‌های معوقه را پرداخت کند که متاسفانه این کار را انجام نداده است، اما طی صحبتی که با آنها داشته‌ایم، آنها به ما قول دادند که در هفته آتی چیزی حدود ۲ میلیارد تومان طلبکار هستیم را پرداخت کنند.

سبک‌دست در پاسخ به این پرسش که آیا شما هم جزء کسانی بودید که مخالف حضور کرار در استقلال بودید یا خیر؟، تاکید کرد: این سوال را باید از پرویز مظلومی بپرسید، زیرا مسائل فنی به من ارتباطی ندارد و این را باید کمیته فنی و شخص سرمربی تیم نظر بدهد.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان خارجی استقلال در حال حاضر مشکل مسکن دارند؟، اظهار کرد: در اینکه آنها مشکل دارند، شکی نیست، اما شرایط به گونه‌ای است که ما همانند سال گذشته نمی‌توانیم کار انجام دهیم، زیرا تمام کسانی که ساختمان اجاره می‌دهند، چک موعددار می‌گیرند ولی با توجه به اینکه ما نمی‌توانیم چک باشگاه را بدهیم، به دنبال این هستیم تا از طریق دوستان و یا حتی چک شخصی‌مان این کار را انجام دهیم تا مشکل آنها برطرف شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص بازیکن خارجی که از استقلال طلبکار است و اگر پولشان تا آخر شهریورماه پرداخت نشود، استقلال دچار مشکل خواهد شد، عنوان کرد: باید به شما بگویم ۶ بازیکن خارجی در مرحله خط قرمز نیستند و ما می‌دانیم که طلب آنها چیزی حدود ۴ میلیارد تومان است، اما چون در بودجه این فصل وجود ندارد، تامین آن مشکل است.

وی در این خصوص اضافه کرد: به دنبال این هستیم که از طریق سازمان لیگ با بخش‌های دیگر در دو مرحله این مشکلات را برطرف کنیم.

سبک‌دست در پایان و در پاسخ به این پرسش که معینی، عضو پیشین هیات مدیره استقلال مرتبا علیه شما صحبت می‌کند؟، گفت: برای آقای معینی احترام خاصی قائل هستم و همیشه انتقاد را پذیرا بودم و از انتقاد سازنده ایشان نیز استقبال می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.