عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از تصمیم مظلومی در مورد بازیکن عراقی آبی‌پوشان حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شاهرخ سبک‌دست بعد از دیدار تدارکاتی استقلال مقابل نیروی زمینی اظهار داشت: من امروز برای دیدن بازی و تمرین بازیکنان به زمین شماره ۲ آزادی آمده بودم و باید بگویم با کمک هیئت مدیره و باشگاه توانستیم ۳ و نیم میلیارد به تیم تا این لحظه  تزریق کنیم و تا دو سه هفته دیگر یک و نیم میلیارد دیگر به آن اضافه می‌کنیم تا یکسری از مسائل حل شود.

وی افزود: اینکه فکر کنید همه مسائل حل می‌شود با توجه به اینکه انتظار یکسری کمک‌ها از ارگان‌های دیگر بوده که تا الان تحقق پیدا نکرده، شدنی نیست و اینها کمی زمان پرداخت را عقب می‌برد، یعنی الان اقساط بعدی که قرار است برای بچه‌ها پرداخت شود، تغییر پیدا می‌کند. یک مقدار هم منابع برای بدهی‌های قبلی تعیین شده که داریم برنامه‌ریزی می‌کنیم، پرداخت شود به خاطر همین برنامه‌ریزی می‌کنیم و اولویت‌بندی می‌کنیم. طبق برنامه‌ها شروع به دادن بدهی‌ها خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: گفتند با توجه به اینکه  پرداخت‌های اسپانسر (ری‌را) خیلی خوبی نبوده، صحبت‌هایی با ما شده که این هفته یک مبلغی از سوی شرکت برای ما واریز شود. ما هم باید کمک کنیم که بتواند پرداخت کند چون از زمانی که قرار بوده پرداخت کند دو هفته گذشته است. ما باید کمک کنیم، پرداخت کند. چون دو هفته از زمان پرداخت گذشته این عدم پرداخت مشکلاتی برای باشگاه ایجاد کرده است. انشاءالله ما در این هفته این پول را بگیریم که مبلغی در حدود دو میلیارد است.

سبک‌دست در مورد کرار هم گفت: اعضای هیئت مدیره معتقد بودند که کرار نباید جذب شود. در نهایت هر تصمیمی که مظلومی و پورحیدری بگیرند پشتش ایستاده‌ایم. اعضای هیئت مدیره و اعضای فنی باید این موضوع را با هم بررسی کنند. در هر صورت هزینه و سرمایه‌گذاری شده و باید در جمع تصمیم‌گیری شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره مسکن ریوالدو و کرار تصریح کرد: دغدغه‌های مسکن از سال‌های قبل بیشتر شده و علت این است که اکثر جاهایی که مسکن می‌دهند، چک‌های مدت‌دار می‌خواهند و در توان باشگاه نیست که چک‌های مدت‌دار بدهد.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص شکایت از این باشگاه به فیفا افزود: طبق توضیحاتی که واحد حقوقی و بین‌الملل باشگاه دادند، تمامی این بازیکنان در خطوط قرمز نیستند و با پرداخت مبلغی از بدهی‌ها به چند بازیکن می‌توانیم از خطر کسر امتیاز خارج شویم ولی باید ۳،۴ میلیارد تامین کنیم که این مبلغ هم باید خارج از مبلغی باشد که امسال برای بودجه‌مان در نظر گرفته شده است.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد ا نتقادات معینی از وی خاطرنشان کرد: اختلاف نظر همه جا هست و اگر به این اختلافات دامن بزنیم به مشکل می‌خوریم. اگر از من تعریف کنند، خودم قانع نمی‌شوم اما این اختلاف نظرها شخصی نیست و امیدوارم باعث رشد استقلال بشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.