عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: قرار نیست همه از من تعریف کند، باید همه با هم صحبت کنیم تا خروجی مثبتی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شاهرخ سبک‌دست که امروز در اواخر بازی استقلال و نیروی زمین در زمین شماره ۲ آزادی حاضر شد در پایان مسابقه به رختکن استقلال رفت.

عضو هیأت مدیره استقلال در مورد حضورش در رختکن استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بیشتر برای ملاقات با بازیکنان به اینجا آمدم و نمی‌خواستم در مورد مسائل مالی صحبت کنم.

وی افزود: تا به حال که کنار تیم هستم. سه و نیم  میلیارد به تیم کمک کردم و انشاالله طی روزهای آینده یک و نیم میلیارد دیگر به تیم تزریق خواهم کرد.

سبکدست تصریح کرد: وقتی برنامه ریزی کردیم انتظار کمک از دیگر ارگان‌ها داشتیم که تا امروز صورت نگرفته است. به همین دلیل دچار مشکلاتی شدیم قطعا اولویت بندی می‌کنیم تا مشکلات مالی حل شده و پرداختی داشته باشیم.

وی در مورد بدقولی شرکت ری‌را گفت: آنها قولهایی به ما دادند و موعد پرداختی آنها ۲ هفته است که عقب افتاده است. باید این مبالغ به باشگاه پرداخت شود چراکه سیستم مالی ما را بهم ریخته‌اند.

عضو هیأت مدیره در مورد رفتارهای کرار و تصمیم شخصی‌اش، عنوان کرد: هر تصمیم که مظلومی بگیرد تابع هستیم هزینه‌هایی برای این بازیکن شده ولی کمیته فنی باید جمع بندی‌هایی انجام دهد ما هم در این خصوص از تصمیم کمیته فنی و کادرفنی تبعیت می‌کنیم.

وی در مورد مشکل مسکن بازیکنان گفت: سال‌های قبل ابتدا مبلغ اولیه را می‌دادیم و چک‌هایی صادر می‌شد اکنون شرایط فرق کرده است. امسال قانون این است که بنگاه‌ها چک‌های موعد دار می‌خواهند که البته این مسئله قانونی نیست و باشگاه نمی‌تواند چنین چک‌هایی را صادر کند.

سبکدست در مورد مشکلات بازیکنان خارجی و خطر کسر امتیاز اظهار داشت: همه اسامی باشگاه را در خط قرمز قرار ندادند فقط برای یکی دو نفر این اتفاق افتاده است می‌توان این موضوع با مذاکره و اقساط حل کرد. چون این ۳-۴ میلیارد تومان در بودجه دیده نشده همه باید کمک کنند.

وی در مورد مصاحبه‌های مسعود معینی علیه خودش گفت: اجازه بدهید این مشکلات حل میشود.مطمئنا در یک باشگاه اختلافات وجود دارد اگر قرار باشد همه از من تعریف کنند درست نیست باید همه با هم صحبت کنیم تا بتوانیم خروجی مثبتی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.