خروج کرار از اردوی این تیم و اخراج او توسط مسئولین استقلال سوژه امروز بازیکنان بود و آنها معتقد بودند کرار با تمام این رفتارهایش خیلی زود به استقلال بازخواهد گشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز جمعه در دیداری تدارکاتی و در زمین شماره ۱۲ ورزشگاه آزادی برابر نیروی زمینی به میدان رفت که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید:

* تماشاگران که برای دیدن این بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند، با مشکل ورود به محل برگزاری مسابقه روبرو شدند. مسئولان حراست ورزشگاه هم در این خصوص گفتند مدیران استقلال نخواستند که تماشاگران در محل برگزاری بازی حضور داشته باشند. البته دقایقی بعد با همکاری کادرفنی استقلال، تماشاگران توانستند برای تماشای بازی به زمین شماره دو بیایند.

* خروج کرار جاسم از اردوی تیم و اخراجش توسط مسئولان استقلال باعث شد تا سوژه بازیکن تیم شود. آنها اعتقاد داشتند این اولین باری نیست که کرار چنین کارهایی انجام می‌دهد و مطمئنا ظرف یکی دو روز آینده بخشیده شده و باز هم بر سر تمرین حاضر خواهد شد.

* فرشاد فلاحت‌زاده بازیکن پیشین استقلال و سرمربی فعلی نیروی زمینی پیش از شروع مسابقه برای دقایقی با پرویز مظلومی و دستیارانش صحبت کرد.

* برخلاف بازی گذشته که مسئول تدارکات و ماساژو استقلال کمک داور بودند، برای قضاوت این دیدار یک تیم داور رسمی در زمین شماره دو آزادی حاضر شدند.

* حدود ۷۰ تماشاگر در زمین شماره دو حضور داشته و قبل از شروع دیدار با بازیکنان عکس می‌گرفتند.

* سرمربی استقلال از ابتدای بازی روی نیمکت نشسته بود و تنها به تماشای بازی پرداخت و دستیارانش نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کردند.

* سیروس دین محمدی و محمد نوازی پس از چند روز غیبت به دلیل حضور در تیم ملی پیشکسوتان امروز در تمرین حاضر بودند.

* مدیر برنامه‌های پرو پژیج هم در زمین شماره دو آزادی حضور داشت تا درخصوص وضعیت اسکان پروپیج با مظلومی صحبت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.