عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه موضوع خصوصی‌سازی تبدیل به خصوصی‌نسازی شده تا چند روز آینده اسپانسر باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص انتخاب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌با توجه به اینکه علی‌اکبر طاهری مدیرعامل صندوق حمایت از پیشکسوتان بود و از طرف دیگر نمی‌توانست در دو جا مدیرعامل باشد و دو شغله محسوب می‌شد به همین دلیل در پرسپولیس سرپرست بود اما اخیراً‌ مدیرعامل صندوق مشخص شده و ابلاغیه‌اش هم صادر شده است.

وی ادامه داد: در چند روز آینده هیات مدیره باشگاه پرسپولیس  تشکیل جلسه می‌دهد تا با قطعی شدن انتخاب مدیریت باشگاه پرسپولیس هم از سرپرستی خارج شده و مدیرعامل قانونی داشته باشد. هر چند که تا ۶ ماه می‌توان از سرپرست به صورت قانونی استفاده کرد و منعی در این باره وجود ندارد.

گرشاسبی در مورد اینکه آیا طاهری مدیرعامل پرسپولیس خواهد شد اظهار داشت: این مسئله بستگی به نطر هیات مدیره دارد و قطعا همه اعضا باید در این باره نظر بدهند و این مسئله نظر فردی نیست. هر چند که فکر می‌کنم شانس طاهری برای مدیرعامل شدن بیشتر است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب اسپانسر برای این باشگاه اظهار داشت:‌ چند مورد توسط طاهری به هیات مدیره آورده شد اما وقتی بحث خصوصی سازی که تبدیل به خصوصی‌نسازی شد باعث شد تا این اسپانسرها عقب‌نشینی کنند و الان هم به دلیل فرهنگی بودن باشگاه از بحث خصوصی‌سازی کاملا خارج شده و تا چند روز آینده اسپانسر انتخاب خواهد شد.

گرشاسبی در مورد نتایجی که پرسپولیس با برانکو تا اینجای لیگ گرفته خاطر نشان کرد: باید درود به شرف بازیکنان و کادر فنی تیم بفرستم که هم از فصل پیش از باشگاه طلبکار هستند و هم یک ریال در این فصل نگرفته‌اند اما مردانه کار کرده و حتی یک نفر هم نگفته که حق پرسپولیس در بازی‌هایش باخت بوده است. ما یازده موقع صد در صد گل داشتیم که یکی از انها هم گل نشد و این بدشانسی است.

وی خاطر نشان کرد: برانکو مربی موفقی است و تا این جا هم تیم خوب بازی می‌کند و ما از نحوه عملکرد فنی تیم و سرمربی رضایت داریم اما به هر حال دغدغه‌های مالی وجود دارد و وقتی هر کسی جیبش هم خالی باشد عصب و عضله‌اش با هم هماهنگ نیستند. از طرف دیگر هواداران عزیز و باشرفی داریم که از تیم حمایت کرده و آن را رها نکردند. این را هم باید بگویم که دولت محترم تدبیر و امید و شخص محمود گودرزی و همچنین اعضا هیات مدیره دغدغه دارند و می‌بینند که چطور پیگیر امور هستند. البته بحث خصوصی‌سازی هم مشخص شد و قطع به یقین تا چند روز آینده اسپانسر مشخص می‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد اینکه اگر برانکو نتواند پرسپولیس را از بحران نجات دهد آیا باشگاه تصمیم دیگری خواهد گرفت، افزود: امیدوارم این اتفاق نیفتد و بازی‌های خوب با نتایج خوب هم همراه شود. انتظار خود ما هم این است و امیدواریم که با بردی که در اهواز و در آن شرایط جوی به دست آوردیم طلسم بدشانسی‌های ما شکسته باشد و در بازی‌های آینده برای برد به میدان برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.