سرپرست تیم استقلال تهران گفت: با این شرایط کار کردن با کرار سخت است و انتظار داریم این بار باشگاه خیلی جدی‌تر از یک جریمه نقدی با کرار برخورد کند.

منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص ترک اردوی تیم توسط کرار و درگیری لفظی با فرزاد مجیدی گفت: کرار بدون اجازه شب گذشته اردو را ترک کرد و وقتی امروز از وی پرسیدیم چرا این کار را انجام داده هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداشت، بنابراین ما از وی خواستیم به خانه‌اش برود و اردوی تیم را ترک کند تا کمیته انضباطی باشگاه در مورد او تصمیم بگیرد.

وی در مورد درگیری لفظی کرار با فرزاد مجیدی نیز اظهار داشت: به هر حال مجیدی مسئول کنترل بازیکنان و ورود خروج آنهاست که وقتی متوجه غیبت غیرموجه کرار شد نسبت به وی واکنش نشان داد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: حتی اگر دلیل او برای ترک اردو هم موجه بوده باید با مسئولان تیم هماهنگ می‌کرد نه اینکه شبانه بدون اجازه اردو را ترک کند. به مربیان، بازیکنان و نام استقلال توهین کرد و این موضوع از سوی باشگاه پذیرفتنی نیست.

پورحیدری در خصوص وضعیت ریولادو، بازیکن برزیلی استقلال گفت: ما از مدیر برنامه‌های این بازیکن خواسته‌ایم که به ایران بیاید تا در مورد برخی مسائل صحبت کنیم. امیدواریم که مشکل ریوالدو حل شود و در ایران بماند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند این بار هم مسئولان باشگاه با یک جریمع نقدی قضیه را ختم به خیر کنند، تاکید کرد: هر دلیلی کرار در کمیته انضباطی باشگاه بیاورد، محکوم است و شکی در این موضوع نیست. با این شرایط کار کردن با کرار سخت است. بچه‌ها شرایط و سختی‌های اردو را تحمل می‌کنند اما کرار فکر می‌کند تافته جدا بافته است. انتظار داریم این بار باشگاه خیلی جدی تر از یک جریمه نقدی با کرار برخورد کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص برد تیم ملی مقابل گوام عنوان کرد: من بازی تیم ملی را ندیدم ولی قطعا برد روحیه بخشی بود. این پیروزی را به مجموعه تیم ملی و هواداران فوتبال تبریک می‌گویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.