بازیکن پیشین تیم ملی ایران با تاکید بر اینکه بازیکنان جوان تیم ملی مقابل گوام عالی کار کردند، گفت: قطعا در آینده اثرات مثبت حضور این جوانان را در تیم ملی خواهیم دید.

سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد حضورش در کشور اتریش برای انجام دیداری خیرخواهانه به همراه تیم ستارگان ۹۸، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی خوبی بود که با حمایت هواداران ایرانی در اتریش بسیار دلچسب هم شد. در این دیدار خیرخواهانه نتیجه خوبی گرفتیم؛ ـآنهم به دلیل همین بازی ها و حفظ اعتبار خودمان و کشورمان باید بیشتر مراقب خودمان باشیم.

وی در ادامه افزود: من فکر می‌کنم این تیم باید در تمام طول سال باشد و تمرین کند تا در چنین مواقعی با مشکل مواجه نشویم. البته در این دیدار همه خوب بودند و خود من هم گل زدم، خداداد و علی موسوی هم گل زدند.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران اضافه کرد: ما نباید به فکر این باشیم که در امجدیه ما را بچرخانند و بعد ببرند، خودمان باید با ورزش زندگی کنیم تا اگر پدری به فرزندش می گوید این شخص ملی‌پوش فوتبال بوده، آن کود پیش خودش نگوید که پس چرا فلانی این‌همه چاق شده است؟

دین محمدی در بخش دیگری از گفتگویش با خبرنگار مهر، در مورد دیدار تیم ملی ایران با گوام تاکید کرد: نتیجه خوبی بود، من تبریک می‌گویم مخصوصا به خاطر جوان‌گرایی و درخشیدن جوان‌ها در تیم ملی که بعدها اثرات آن را خواهیم دید.

وی در مورد اختلاف بین مسئولان تیم امید و تیم ملی ایران اینگونه اظهار  نظر کرد: این موضوع باید رسیدگی و هماهنگ شود. این نمی‌شود که مثلا یک بازیکن تیم امید به همراه این تیم در اردوی آماده‌سازی باشد، بعد بخواهند از او در تیم ملی بزرگسالان و در یک مسابقه استفاده کنند. با این رویه بازیکنان مصدوم می‌شوند و به کار هیچکدام از این دو تیم نخواهند آمد و در نهایت به ضرر فوتبال ایران خواهد بود.

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان در مورد جنجال جدید کرار در استقلال گفت: من تازه شب قبل به تهران رسیده‌ام و قرار است امروز بعد از ظهر به اردوی تیم بروم  و از این موضوع خبری ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.