در حالیکه برخی مسئولان استقلال اعلام کرده بودند که کرار جاسم امسال با قراردادی که بسته نمی‌تواند حاشیه سازی کند، این بازیکن عراقی باز هم با خروج از اردو آنهم بدون اجازه، جنجال دیگری آفریده است.

به گزارش خبرنگار مهر،  جاسم کرار باز هم برای باشگاه استقلال تهران جنجال آفرید تا مسئولان این باشگاه که در ابتدای فصل اعلام کرده بودند به شکلی با این بازیکن قرارداد بسته‌اند که نمی‌تواند جنجال به پا کند، حالا همچنان درگیر وی باشند.

جاسم کرار پنجشنبه شب و بدون اجازه اردوی تیم و هتل را شبانه ترک کرد و صبح جمعه به اردوی بدنسازی برگشت، تا تمامی بازیکنان نسبت به این اقدام او عصبانی شوند و نهایتا این ماجرا بیخ پیدا کند و کرار در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بگیرد.

منصور پورحیدری در این رابطه بر این باور است که ادامه این رفتار می‌تواند اتحاد تیم را در میان بازیکنان از بین ببرد و تصور تبعیض بین بازیکنان ایجاد کند که این مساله به ضرر استقلال است. در آنسو پرویز مظلومی هنوز اظهار نظری در این رابطه نکرده و به نظر می‌رسد اینبار ماجرای کرار جدی‌تر از همیشه خواهد بود.

جاسم کرار طی امسال و سال قبل بارها و بارها برای استقلال دردسر ایجاد کرده و به نظر نمی‌رسد رسیدن او به انتهای این فصل در کنار استقلال کار ساده‌ای برای مسئولان این تیم باشد.  

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.