دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه باید از تیم ملی حمایت کنند تا کی‌روش و شاگردانش به آن چیزی که می‌خواهند برسند.

رسول کربکندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برد تیم ملی مقابل گوام اظهار داشت: ما در مرحله سخت فوتبال‌مان قرار داریم و تغییرات زیادی در تیم ملی ایجاد شده است. بعد از جام جهانی باید این اتفاق می‌افتاد. تیم ملی در جام ملت‌ها کمی تغییر داشت ولی بعد از آن کی‌روش دست به جوانگرایی خوبی زد که این کار او بسیار خوب است.

وی افزود: در حال حاضر موضوع مهم این است که رسانه‌ها، کارشناسان و مردم باید به خوبی از این تیم حمایت کنند.الان رسانه‌ها و کارشناسان بسیار تاثیرگذار هستند و می‌توانند توقعات مردم را کنترل کنند. مردم هم به خوبی می‌دانند این تیم جوان شده و نیاز به زمان دارد. اگر هم گاهی اوقات مشکلاتی مثل دیدار با ترکمنستان پیش می‌آید، آنها می‌دانند چگونه برخورد کنند. در واقع مردم به خوبی می‌بینند که تغییر نسل در حال انجام شدن است.

کربکندی تصریح کرد: ‌اگر به قول بعضی‌ها کی‌روش برای این فوتبال کاری انجام نداده اما این جسارت را داشته که تیم ملی را جوان کند. معتقدم برد در این بازی، اعتماد به نفس جوان‌های تیم ملی را برای بازی‌های بعد بیشتر خواهد کرد و این موضوع می‌تواند به سود تیم ما باشد. تیم ملی در این مرحله بازی‌های سختی در پیش ندارد و دست کی‌روش هم برای استفاده از بازیکنان جوان باز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.