مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: طی یک هفته گذشته روزی دو نوبت تمرینات پرفشار برای بازیکنان در نظر گرفتیم.

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت تیم صبا اظهار داشت: ما از ابتدای این هفته اردویی را در اردبیل برپا کردیم و روزی دو نوبت تمرین برای بازیکنان در نظر گرفتیم تا شرایط بدنی آنها بهتر شود.

وی ادامه داد: این اردو برای بازیکنان ما لازم بود از این جهت که آنها با توجه به دیر استارت زدن تیم قبل از آغاز فصل در شرایط بدنی ایده‌آلی بسر نمی‌بردند اما خوشبختانه وضعیت بازیکنان بعد از گذشت یک هفته از اردو خیلی بهتر شده است.

«مربی صبای قم در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات پرفشار باعث نخواهد شد بدن بازیکنان این تیم برای ادامه لیگ دچار گرفتگی شود؟» گفت: نه این‌طور نیست. ما اگر یک هفته بدنسازی نمی‌کردیم در ادامه لیگ بدن بازیکنان دچار مشکل می‌شد و بهترین کار این بود که یک هفته ابتدایی این اردو را به تمرینات پرفشار اختصاص دهیم.

دایی درباره حضور بازیکن جدید در تیمش تاکید کرد: با توجه به اینکه ما یک جای خالی در لیست‌مان داریم به دنبال این هستیم که یک بازیکن خارجی خوب جذب کنیم و در حال حاضر یک بازیکن از کرواسی در تمرینات تیم حضور دارد و اگر مورد تایید کادر فنی قرار بگیرد او را جذب می‌کنیم در غیر این صورت نفرات دیگری را تست خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.